środa, 7 stycznia 2015

Perfecta, softlips, balsam do ust 5 w 1.

Witajcie

Dalej pozostajemy w temacie kosmetyków, które w czasie zimowej aury są dla naszej skóry i innych parti ciała absolutnym wybawieniem. Nasza skóra jak i usta, którymi zajmiemy się dzisiaj pod wpływem ujemnej temparatury czy też chłodnego i silnego wiatru, narażone są na pierzchnięcia, pękania, a przebywanie w zbyt ciepłych i klimatyzowanych pomieszczeniach może powodować uczucie suchości na wargach, a na tę ostatnią dolegliwość najlepszym pretekstem jest częste i bezmyślne oblizywania warg,które dodatkowo je wususza. Więc jak to mówią" lepiej zapobiegać niż leczyć" dlatego dzisiejszym bohaterem postu jest balsam do ust softlips 5 w 1 od Perfecty.

Od producenta:

Perfecta Softlips to oryginalne, amerykańskie balsamy do ust.Balsamy Perfecta Softlips z zaawansowaną, multifunkcyjną formułą LIP PERFECTING 5 w 1 łączą w sobie wyjątkowo intensywne działania nawilżające, wygładzające, nabłyszczającezmiękczające. Dodatkowo, dzięki zawartości filtrów SPF 15, zapewniają delikatnej skórze ust ochronę przez cały rok.Na szczególną uwagę zasługuje specjalnie zaprojektowane opakowanie balsamów.
Skład: 






Moja opinia:

Musicie przyznać, że opakowanie jak na balsam do ust przystało jest unikatowe i bardzo eleganckie. Pierwsze skojarzenie-kostka lodu :) Produkt dostępny jest w trzech smakowitych zapachach: soczystym owocowym, słodkiej wanilii oraz orzeźwiającej mięty. Do mojego koszyka wpadł ten owocowy z granatem i borówką. Smakiem i zapachem przypomina jogurt z leśnymi owocami :) Po nałożeniu balsamu na usta można poczuć efekt chłodzenia lub mrowienia, który za jakąś chwile mija. Fajne doznanie, aczkolwiek nie konieczne w Zimie :P Po pierwszym zastosowaniu balsam faktycznie wygładza usta ale wydaje mi się, że to tylko chwilowe uczucie, gdyż za każdm następnym razem już tego w ogóle nie odczuwam. Nawilżanie lub natłuszczenie ust jest bardzo istotną sprawą,zwłaszcza zimą dlatego efekt nawilżenia oceniam 4/5.Pozytywną stroną tego gadżeciku jest po pierwsze to, że nadaje naszym ustom delikatny i naturalny blask, po drugie:nie skleja ust jak co poniektóre mazidełka, a po trzecie: konsystencja produktu jest bardzo wydajna.  Uważam, że to idelany produkt na to aby zapobiegać powstawaniu nieprzyjemnych efektów zimna i mrozów, natomiast na powstałe już wcześniej dolegliwości nie pomoże. 

Cena: 14.99
Dostępność: Widziany tylko w drogeriach sieci Rossmann



I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam Magda M.

35 komentarzy:

  1. Czailam sie na ten balsam, bo bardzo przypomina slynne EOS :P Jednak na razie mam kokosowy balsamik od Yves Rocher i mocno sie polubilismy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z YR waniliowy. Też byłam z niego zadowolona :) a ten kupiłam ze względu na design :P

      Usuń
    2. Jeszcze taka mała uwaga - na opakowaniu pisze, że jego smak/zapach to granat i borówka, nie grejpfrut ;)

      Usuń
    3. Hehe dzięki :P się rozpędziłam :)

      Usuń
  2. Wygląda świetnie :) Chętnie bym spróbowała, ale póki jest zimno muszę używać treściwszych mazideł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trzeba przyznać, że na zimę to on najlepszy nie jest :P

      Usuń
  3. prezentuje się nieźle, ale składem nie powala i cena wg mnie też zawyżona. Na razie na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że prezentuje się cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, fajny design i przede wszystkim nie trzeba dziobać i paćkać sobie palców :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie sie prezentuje, choc jeszcze mnie nie skusił o dziwo :€

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podziwiam bo mnie się nie udało przejść koło niego obojęnie :P

      Usuń
  7. Ale fajny,nie widziałam go jeszcze ale jak będę w Rossmannie to chyba się skuszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada pięknie i bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie mnie urzekło, znając mnie kiedyś je wypróbuję :)
    Właśnie założyłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam ciekawa tych balsamów, fajnie się prezentuje i działanie też wydaje się ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Design bardzo nowoczesny, a na działanie nie ma co narzekać :)

      Usuń
  11. inną wersję smakową bym wypróbowała, świetne ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiałam się nad wersją waniliową :) A opakowanie trzeba przyznać, że jest ekstra :D

      Usuń
  12. Nie widziałam tych produktów jeszcze, ale prezentuje się tak nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie widziałam je tylko w Rossmannie ;) Ale to prawda wygląda bardzo nowocześnie.

      Usuń
  13. jest mega!! nigdy go nie widziałam, ale muszę go mieć! Post na piątkę, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląd jest bardzo ładny moja siostra też go używa i go bardzo lubi :)
    http://miscellaneous-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger