czwartek, 1 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne.

Dobry wieczór wszystkim :)

Jak się miewacie w Nowym Roku? Bo ja na przykład wyśmienicie :D Przyczyną mojego entuzjazmu jest to, że czeka mnie w tym roku bardzo dużo zmian i wyzwań, które, wpłyną na lepszą jakość mojego życia-nowego życia :) Pierwsze moje tegoroczne wyzwanie zacznie się z dniem jutrzejszym, gdyż to właśnie od jutra zaczynam nową pracę, o której marzyłam od dziecka :D Pewnie chcecie wiedzieć co to za praca marzeń ? Otóż taką pracą jest praca w Bibliotece Publicznej, dla niektórych pewnie to nic specjalnego, natomiast dla mnie to bardzo dużo móc robić to, o czym się marzyło całe dzieciństwo, w czym się kształciło i co sprawia nam wielką przyjemność. :) Także od jutra właśnie zaczynam pracę w Bibliotece Publicznej :) Kolejną zmianą jaka na mnie czeka jest moje dotychczasowe miejsce zamieszkania. Jest to dla mnie trudne gdyż wyprowadzam się z miasta, które absolutnie darzę wielką miłością. I z którym jestem emocjonalnie związana. Zatem w przyszłym miesiącu będę pełnoprawnym mieszkańcem najszybciej rozwijąjącego się miasta w Polsce jakim są Katowice. Takie właśnie atrakcje czekają mnie w pierwszym kwartale roku. A żeby pozostałe miesiące roku były również fascynujące i dostatnio wypełnione "po brzegi" jak jego początek wypadałoby je sobie z sensem obmyślić i dążyć do ich realizacji chociażby w formie postanowień noworocznych. Jestem pewna, że Wy takowe już macie. Dlatego mam i ja :)


1. Nigdy więcej nie zafarbuję włosów! (To dopiero będzie wyzwanie !)
Źródło: http://www.mamazone.pl/artykuly/mama/uroda/2010/farbowanie-wlosow-w-6-krokach.aspx



2. Będę regularnie (co 2 dni) publikować posty na blogu.




3. Będę sukcesywnie powiększać swoją prywatną biblioteczkę. 




4. Z racji tego iż teraz będę mieć wolne weekendy od pracy mam zamiar więcej podróżować.

Źródło:http://podroze.onet.pl/po-co-jechac-w-bieszczady/nnj0w


5. Będę pracować nad tym aby stać się profesjonalistą w dziedzinie książek dla dzieci i młodzieży.
Źródło: http://www.oise.pl/miedzynarodowy-dzien-ksiazki-dla-dzieci/


6. Częściej będę korzystać z Basenu i sauny
Źródło: http://www.arena.zagan.pl/index.php/basen.html
A jak Tam Wasze postanowienia? Co w tym roku będzie dla Was najważniejsze?
Miłego wieczoru. Pozdrawiam Magda M.

40 komentarzy:

  1. Fajnie, że będziesz robiła wreszcie to co lubisz. Ja też mam w planach częstsze podróże, no i mam nadzieję, że w tym roku wreszcie wyprowadzę się od rodziców:)
    Powodzenia w realizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaka to ulga :) W takim razie 3mam kciuki :)

      Usuń
  2. Oo dużo postanowień :)
    Życzę powodzenia :D
    Szczęśliwego Nowego Roku !
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Madziu zdobycia pracy w naszym zacnym zawodzie, 😉 a przede wszystkim gratuluje przeprowadzki, bo słyszałam o niej już na drugim roku. 😘 Życzę Ci również aby wszystkie twoje postanowienia się spełniły, Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku dla ciebie i dwóch twoich dżentelmenów. 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ;* To prawda przerowadzka się BARDZO przeciągła ale na szczęśie już bliżej niż dalej :P 26 stycznia wchodzi ekipa montować ją przecudną kuchnię :D
      Wszystkiego dobrego również dla Ciebie i Twojego dżentelmena :)

      Usuń
  4. Ja też, gdy skończę się edukować pójdę w strony dietetyki dziecięcej ;)
    Kilka moich postanowień już jest, a nad kilkoma jeszcze myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że obie mamy zadatki na bajtle :) Ale nic dziwnego dzieci są strasznie fascynujące :)

      Usuń
  5. Praca w bibliotece musi być niezwykle interesująca, gratuluję ci!
    Życzę spełnienia wszystkich marzeń oraz postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, że nie jestem z tym całkiem sama :P

      Usuń
  7. Podpisuję się pod 4, nie ma to jak wyjazdy gdzieś na weekend :D Osobiście polecam Barcelonę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa no i basenu mnie ostatnio rzecz podstawowa :)

      Usuń
    2. Zagraniczne wyjazdy na weekendy raczej nie wchodzą w grę, a już na pewno nie Barcelona :P Póki co myślę o Wiedniu i Pradze ;) A basen świetna rzecz dlatego dziwię się sobie jak mogłam bywaćtam tak rzadko. No ale będę nad tym pracować ;) Prócz Nemo w DG polecam basen w Jaworznie, świeżo wyremontowany :)

      Usuń
  8. Super, ale u mnie nie sprawdzi się jedynka - za dużo już siwiasków na głowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja stworzyłam na blogu grafiki do druku, które mam nadzieję pomogą mi w realizacji postanowień. Zawsze mi jakoś łatwiej, kiedy moje cele nade mną 'wiszą' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam sporo takich osób, które obwieszają swoje ściany karteczkami twierdząc, że lepiej jest im wtedy przyswoić z nich wiedzę ;) Więc najwidoczniej chyba coś w tym jest. Powodzenia w takim razie.

      Usuń
  10. Wyzwanie numer 1! Trzymam kciuki! :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest to wyzwanie roku:P Ale będę robić wszystko aby się udało :)
      Ps. Dzięki :)

      Usuń
  11. Ja muszę schudnąć :D. No i zabrać się za pracę licencjacką ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia kochana ;) 3mam kciuki :)

      Usuń
  12. Gratuluję zdobycia wymarzonej pracy. Dla mnie radość z Twojej pracy jest jak najbardziej zrozumiała, bo uwielbiam czytać i przebywać w bibliotece. Przez jakiś czas też w niej pracowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę co za niespodzianka :) Tak w ogołe to dziękuję :)

      Usuń
  13. Great Post ! İ love this blog <3
    i am following you !
    You can also follow me please kisses <3
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też miałam już tyle razy nie farbować włosów....eh i nic z tego nie wyszło :) właśnie kupiłam farbę :P Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dlatego wiem, że to będzie trudne wyzwanie, chyba najtrudniejsze ze wszystkich moich postanowień. Ale póki co jestem dobrej myśli :P

      Usuń
  15. Ja też mam swoje postanowienia, ale nie aż tyle :P ja się bardziej skupiłam na swojej sylwetce, może w przyszłym roku pomyślę nad czymś materialnym :P życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ja Tobię tego samego życzę :)

      Usuń
  16. powodzenia w nowej pracy! :) ja dwa lata temu przestalam farbować włosy i to byla najlepsza decyzja ever! wreszcie mam naturlane wlosy na calej dlugosci :) przyłączam sie tez do tego postanowienia z basenem i sauna! :) mam w planach saune chociaz raz w miesiacu mam nadzieje ze uda sie wytrwac w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow w takim grazie chyle czoła. Mam nadzieję, że mnie też sie uda. Musi. ! Dzięki wielkie i również powodzenia we wszystkim :)

      Usuń
  17. O nie farbowaniu włosów marzę juz od roku, chcialam zrobic zamiast blondu anturalny mysi odcien a fryzierka zrobila mi braz i to wyjatkowo ciemny ;/ takze poki co znow nie robie z wlosami nic, jednak marze o mysim czyli prawie anturalnym i osttani raz przelamie sie wlasnie w tym roku a potem koniec :) powodzenia i duzo silnej woli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na szczęście Mąż mnie w tym postanowieniu baaaardzo wspiera :) Tobie również wytrwałości :)

      Usuń
  18. I mi by się przydało więcej na basen chodzić. Ale to latem, a nie zimą

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger