poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wallness & Beauty - sezamowy olejek do kąpieli.

Ciao !

W dniu dzisiejszym chciałabym Wam przedstawić produkt bez którego ciężko byłoby mi sobie wyobrazić kąpiel zimową porą. Zima ma to do siebie, iż temperatury minusowe jakie znajdują się na zewnątrz niekorzystnie wypływają na naszą skóre co powoduje jej wysuszenie i uczucie szorstkości. Na szczęście znalazłam na to sposób :) Najlepszym roziwązaniem na powyższe bolączki jest sezamowy olejek do kąpieli Wallness & Beauty by Rossmann. 




Od producenta: 
Pozwoł w czarujący sposób rozpieścić swoje zmysły- dzięki specjalnej mieszance cennego oleju sezamowego i ekstraktu z prawdziwej wanilii. Delikatnie pachnący olej do kąpieli zapewnia ciału i zmysłom poczucie komfortu. Chroniąca skóre witamina E i oleje pielęgnacyjne zapobiegają wysuszeniu skóry i sprawiają, że skóra jest wyczuwalnie miękka i gładka. 
Skład:  

Carthamus Tinktorius Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Sesamum Indicum Oil, Vanilla PlanifoliaFruit Extract, Polysorbate 20, Parfum, Tocopherol, Tocoferyl Acetate.

Moja opinia:


Olej zamknięty jest w plastikowej bardzo zgrabnej i poręcznej buteleczce o pojemności 150 ml. Produkt ten posiada wiele zalet. Po pierwsze posiada składniki bardzo przyjazne dla naszej skóry m.in. Olej z krokosza barwierskiego, który działanie odżywcze, regenerujące oraz przeciwzmarszczkowe, olej słonecznikowy, jeden ze szczególnie korzystnych dla cery olejów, zawiera wysoki procent kwasu linolenowego, olej sezamowy, który jest bardzo cenny dla naszej skóry gdyż przeznaczony jest dla skóry suchej, mieszanej, dojrzałej, źle ukrwionej i wrażliwej. Używany także w kosmetykach przeciwsłonecznych, wyciąg z wanilii płaskolistnej, która nadaje naszej kąpieli oraz skórze ciepły, słodki, aromatyczny zapach, witamina E, która działa kojąco i łagodząco na skórę oraz antyoksydant czyli syntetyczna witamina E, która pozwala zwalczać wolne rodniki, wygładza zmarszczki, sprawia, że skóra jest elastyczna i dobrze nawilżona. 
Musicie przyznać sami, że skład robi wrażenie i to wszystko za niecałe 8 zł:D Co najważniejsze wypróbowałam to cudo na skórze mojego 4 letniego malucha, wlewając mu do kąpieli tylko pół zakrętki (kiedy producent normalnie zaleca 2 pełne zakrętki) aby na wszelki wypadek nie wystąpiła mocna alergia skórna. Ale na szczęście nie wystąpiła :D Dlatego teraz oboje systemetycznie zażywamy ciepłe, aroamtyczne i długie kąpiele w oleju sezamowym i to dzięki niemu możemy cieszyć się miękką, gładką i nawilżoną skórą przez cały dzień :) Słyszałam również, że niektóre kobiety używają olejek Walness & Beauty do pielęgnacji włosów oraz skóry twarzy. Także jak widać olejek jest wielofunkcyjny i bezpieczny dla skóry dziecka czyt. skóra wrażliwa. :) Po zakończeniu kąpieli warto jednak zadbać o podłożenie na podłągę ręcznika bądź dywanika łazienkowego gdyż na samych płytkach można nieźle wywinąć orła :P

Cena: 7.59 zł

Pojemność: 150 ml
Dostępność: Tylko drogerie Rossmann

I co zaskoczone? A może któraś z Was ma podobne doświadczenia z tym kosmetykiem ? Jak Wy radzicie sobie z suchą i szorstką skórą ?


Pozdrawiam Magda M

32 komentarze:

  1. Miałam żel pod prysznic z tej firmy i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie też wypróbuję ich inne kosmetyki :)

      Usuń
  2. ja sobie upatrzyłam olejek pod prysznic, ale wymiotło i nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję kupić całą serię :) Może rzucili na nie jakąś promocje i dlatego wymiotło ?

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam olejku do kąpieli :)
    Chyba czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :D W dodatku pięknie pachnie wanilią :)

      Usuń
  4. chyba się na niego skuszę ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie daj znać czy Ci się spodobał :)

      Usuń
  5. Ja nie lubię olejków, ostatni jaki miałam w całości wydałam mojej sis :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie lubiłam, natomiast teraz są dla mnie niezbędne :)

      Usuń
  6. Chciałabym cos takiego ale pod prysznic, a nie do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod prysznic również jest dostępny :)

      Usuń
  7. Czytałam pare opinii na temat tych produktów, jednak nie skusiłam się na zakup. Stawiam na dosyć spore nawilżenie skóry dlatego oprócz żelu pod prysznic traktuję skóre oliwką dla dzieci w żelu z j&j :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J&J pięknie pachnie. Ale myślę, że ten olejek też świetnie spisze się z bezpośrednim kontaktem ze skórą :)

      Usuń
  8. Czytałam o nim sporo dobrego, jednak jeszcze nie miałam okazji go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz to jak najszybciej nadrobić :P

      Usuń
  9. Wypróbowałabym go nie tylko do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładany bezpośrednio na skórę też zapewne się sprawdzi :)

      Usuń
  10. Olejki są świetne, ale ja muszę mieć na nie dzień ;D Tak na co dzień nie mam cierpliwości do nich ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, choć mnie w ogóle nie przeszkadzają :)

      Usuń
  11. Muszę go koniecznie kupić , uwielbiam wszelkie olejki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie trzeba wypróbować :) Ale niestety u mnie w kąpieli się nie sprawdzi bo nie mam wanny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem pod prysznic też coś się znajdzie z tej serii :)

      Usuń
  13. Nie miałam, ale bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaciekawił dlatego go kupiłam :)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AJ popelnilam gafę w komentarzu ;)
      Co do olejka brzmi zachecajaco trzeba będzie go wypróbować ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. To nic, nawet najlepszycm się zdarza :P
      Uważam, że jest naprawdę dobrym produktem.

      Usuń
  15. Ja posiadam olejek do ciała z tej samej serii, zainspirowałaś mnie do napisania posta o nim :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger