sobota, 3 stycznia 2015

Widzę Cię, słyszę i pragnę ! Nowa, bardziej ambitna trylogia erotyczna. Czy pobije światowej sławy fenomen "50 Twarzy Greya" ?

Dzień dobry kochani 

Dzisiaj przychodzę do Was z najświeższą nowinką na temat literatury erotycznej, która przez ostatnie 2 lata zrobiła furorę za sprawą sławnej trylogii "50 Twarzy Greya". Wątek i sam pomysł na książkę był ciekawy ale nie ukrywajmy polskie tłumaczenie niestety daje wiele do życzenia, chociażby ze względu na bardzo częste pojawianie się tych samych zwrotów i słów, które z czasem zaczynają czytelnika irytować. Ale już mniejsza o to. Od premiery minęło już kupe czasu dlatego każdy z nas ma porządnie wyrobione zdanie na temat "Szarego". W dodatku na rynku czytelniczym zaczęło się "roić" od książek Grey podobnych. Jednak na żadną z nich się nie zdecydowałam. Aż...do chwili kiedy to moja koleżanka, zaznaczę WIELKA fanka, założycielka Oficjalnego Polskiego funpage'u trylogii "50 Twarzy Greya" TUTAJ, Polska Ambasadorka, spec od promocji, marketingu książki oraz filmu w naszym kraju (Madzia! buziaki ;*) zaprosiła mnie na facebooku do polubienia  funpage'u, na który serdecznie zapraszam o tytule Widzę Cię, słyszę i pragnę, którego również jest założycielem.  Nie "powiem", że sam tytuł mnie zainteresował dlatego postanowiłam przyjąć zaproszenie i wglębić się w jego zawartość. Przeglądając funpage okazało się, że jest on poświęcony nowej trylogii erotycznej składającej się z tomów: "Widzę Cię", "Słyszę Cię" i "Pragnę Cię", która reklamuje się następująco:

Źródło: https://www.facebook.com/WidzeCieSlyszeCiePragneCie/photos/pb.623366234436064.-2207520000.1420283272./623375731101781/?type=1&theater Twórca: Magdalena R
Tekst ten przyznam, że bardzo mnie zaintrygował. Tym bardziej, że w dzisiejszych czasach bardzo popularyzuje się tematy kulinarne i dla większości społeczeństwa gotowanie stało się wielką pasją. Zerkając w głąb funpage'u zapoznałam się z mini biografią autorki Irene Cao, w której można wyczytać m.in., że autorka sprzedała prawa do trylogii wydawcom z 14 państw, a same książki plasują się na szczytach międzynarodowych list bestsellerów. W naszym kraju prawa do tryologii zakupiło wydawnictwo Sonia Draga, tak, tak to samo wydawnictwo, które wydało trylogię "50 Twarzy Greya".

Idąc dalej natknęłam się na zapowiedź książki, która brzmi następująco:

Gdyby dało się uchwycić przyjemność, Elena robiłaby to oczami. 29-latka, piękna i niewinna, nie wie, czym jest namiętność. Jej świat to sztuka i barwy, jak te tworzące fresk, którego restauracji podejmuje się w Wenecji, magicznym mieście, w którym przyszła na świat. Wszystko zmienia się, gdy poznaje Leonardo, międzynarodowej sławy szefa kuchni, który nagle zjawia się w jej życiu, powoduje przewrót w jej romansie z Felippo, na co już wcześniej miała ochotę i co najważniejsze, całkowicie odmienia jej życie erotyczne. Leonardo, nieoczekiwany mieszkaniec pałacu, w którym pracuje Elena, otwiera przez nią bramy raju, do których tylko on posiada klucze. Tajniki sztuki kulinarnej, która w jego rękach staje się ekstazą dla podniebienia, to nie jedyne atuty Leonarda – mężczyzna wie, że rozkosz, to podbój wszystkich zmysłów, że ma ona swój kształt, zapach i smak. Leonardo wiedzie Elenę aż do granic obsesji. Jednak jest pewien warunek…

"Sztuka", "barwy", "freski", "międzynarodowej sławy szef kuchni" te wyrazy sprawiają w moim odczuciu, że trylogia ta wydaje mi się być bardziej ciekawszą i zarówno ambitniejszą od tej, w której głównymi bohaterami są Ana i Christian. A to czy książka nie będzie przereklamowana oraz czy będzie w znośny i właściwy sposób przetłumaczona będziecie mogli dowiedzieć się już 14 stycznia gdyż to w tym dniu swoją premierę będzie miał I tom trylogii pt: "Widzę Cię". Książkę będziecie mogli zakupić poprzez sklep internetowy wydawnictwa Sonia Draga oraz w każdym salonie sieci Empik.
Źródło: http://www.soniadraga.pl/produkt/1285/literatura-obyczajowa-widze-cie.html

Kolejne premiery tomów już wkrótce:

  1. "SŁYSZE CIĘ" (premiera: luty 2015)
  2. "PRAGNĘ CIĘ" (premiera: marzec 2015)

I jakie są Wasze pierwsze odczucia na temat nowej trylogii erotycznej? Sięgniecie do niej? Ja z ciekawości myślę, że tak.

Miłego weekendu, pozdawiam Magda M.

37 komentarzy:

  1. Nie znam, Greya jeszcze nie czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to kochana teraz masz sporo do nadrobienia ;) Aż 3 tomy :P Ale spokojnie jak się zdecydujesz pochłoniesz je w moment :P

      Usuń
    2. Dzisiaj zaczęłam pierwszy :DD Dość szybka decyzja, na szczęście mam od kogo pożyczać kolejne tomy ;)

      Usuń
    3. O prosze, to rzeczywiście tempo ekspresowe :) w takim razie miłej lektury. Daj znac jak skończysz czytać. :)

      Usuń
  2. Po przygodzie z Greyem (który raczej powodował u mnie wybuchy śmiechu niż był dla mnie erotykiem) nie planuję ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ale mimo wszystko czuję, że ta trylogia będzie wyjątkowa ;P

      Usuń
  3. byCarol, żałuj ;)

    Magda, jak kupisz to z chęcią przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trylogię Greya oczywiście już mam zaliczoną ;) O ile pierwszą część fajnie mi się czytało, to już trzecią trochę wymęczyłam ;)
    Niewykluczone, że sięgnę po tą nową trylogię, choć teraz mam na liście inne pozycje, które koniecznie chcę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tom 2 był troszkę przynudawy :P Tom 3 zafascynował mnie przygotowaniami do ślubu, urządzaniem własnego gniazdka itd.. Strasznie lubię takie tematy :P To zdradź mi proszę co to za tytuły koniecznie chcesz przeczytać? Może i ja po nie sięgne :D

      Usuń
  5. Ja zamierzam w tym roku więcej czytać, a na greya mam chęci ale kolejka w bibliotece to jakaś masakra. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie też :) Taaaak to prawda kolejki w bibliotece są masakryczne. Ale na szczęście Greya szybko się czyta :P Więc jest szansa, że wkrótce się na nią załapiesz ;) Cierpliwości życzę ;)

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o 50 twarzy Greya to, nie ukrywam, książka mnie zachwyciła mimo nieco ubogiego słownictwa. Nigdy wcześniej nie czytałam książek z kategorii erotyka, więc była to dla mnie totalna nowość, która mimo wszystko nie zmniejszyła mojej miłości do kryminałów (jeśli masz jakieś do polecenia, to chętnie poczytam!). Zaintrygowałaś mnie tą książkę poczekam na pierwsze recenzje i może też się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak Ty "50 Twarzy Greya" było moim pierwszym doświadczeniem z tego typu literaturą. Jak pisałam w poście pomysł na książkę bardzo fajny i ciekawy. Tym bardziej, że książka wciąga jak narkotyk :D Co do kryminałów, to aby po takową książkę sięgnąć muszę mieć na prawdę na to wielką ochotę :P

      Usuń
    2. Kochana, przeczytaj któryś z kryminałów (a najlepiej Bez pożegnania) autorstwa Harlana Cobena, zobaczysz, zatracisz się w jego książkach! <3

      Usuń
    3. Ok. Przekonałaś mnie :) Przeczytam :)

      Usuń
  7. Greya nie czytałam, może i do niej dojdę, a ta nowa mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jaka będzie. Najlepsza zabawa będzie po jej przeczytaniu. :D Gdyż ktoś kto jest po trylogii "50 Twarzy Greya" zacznie dyskutować na temat, która trylogia była lepsza :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. A to dopiero przedsmak tego co na nas czeka :D

      Usuń
  9. Greya mam odhaczonego, trylogia mi się generalnie dość podobała, ale te niektóre zwroty, na które zwróciłaś uwagę... porażka, np. słynne przygryzanie wargi, przez które kilka razy miałam ochotę potargać książkę ;/
    Ta nowa trylogia o której wspominasz w poście, jakoś nie zachęca mnie głównie fakt, że obawiam się długich i nudnych opisów, coś jak w powieści "Pod słońcem Toskanii". Jeśli kuchni i sztuki (hmm czyżby chodziło o malarstwo etc?) będzie więcej, niż erotyki, to ja podziękuję, a w innym wypadku kto wie, może się i skuszę, bo tytuł wydaje się być ciekawy :) Się rozpisałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie przez fakt* miało być :P

      Usuń
    2. Koleżanka, o której wspomniałam w poście ze względu na swoją pracę przeczytała egzemplarz przedpremierowy i cytując ją " będziesz miło zaskoczona książką" jestem tej trylogii jeszcze bardziej ciekawa. Obiecała mi, że gdy dostanie swoje egzemplarze jeden wpadnie w moje łapska :D obstawiam, że autorka nie będzie nas zanudzać tematem sztuki i kuchni gdyż przecież jest to literatura erotyczna, a to do czegoś zobowiązuje :P Mam jednak takie wewnętrzne przeczucie, że książka będzie zdecydowanie na wyższym poziomie niż "50 Twarzy Greya" chociażby ze względu na autorkę, ktora posiada nie byle jakie wykształcenie ;)

      Usuń
    3. Grey też miał być erotykiem, a wyszło przeciętnie, chociaż zobaczymy, jak będzie tutaj - oby lepiej :) Daj koniecznie znać, jak już otrzymasz książkę :) Ja aktualnie zaczytuję się w powieściach Sparksa, bo chociaż nie erotyki, dobrze na mnie działają :P

      Usuń
    4. Pewnie, że dam znać :) Powieści Sparksa są ok ale zdecydowanie, wolę Cecylię Ahern, swoją drogą polecam
      "Zakochać się" i "Sto imion" :)

      Usuń
    5. Tej autorki nie znam, ale wkrótce postaram się nadrobić :P

      Usuń
    6. Dzięki tej autorce i na podstawie jej książki powstała ekranizacja słynnego filmu "Ps. Kocham cię" o którym na pewno słyszałaś, a może i nawet oglądałaś. :)

      Usuń
    7. Widziałam :) Ale nie porwał mnie :P

      Usuń
  10. Film jest kiepski jak to zwykle bywa. Dużo wątków pominiętych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam 2 pierwsze tomy ... czekam na 3 w empiku. Szybko się czyta, wciąga

    OdpowiedzUsuń
  12. hej macie moze 3 czesc ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam wszystkie części "Greya" bardzo mi się podobały :) niesamowicie szybko się czyta, piękna historia :) Mam również zamiar przeczytać "Widzę cię" oraz następne części :)

    OdpowiedzUsuń
  14. witam
    czy jest gdzieś dostępna wersja książki online ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz może gdzie mogę znaleźć wersję online najlepiej na pdf?

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest mój ulubiony typ literatury, bardzo mnie odpręża i mam zamiar czytać dalej;)
    Zapraszam do mnie
    http://najlepszeharlequinyiksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger