czwartek, 12 lutego 2015

Czysta skóra to nie zawsze zdrowa skóra. SANEX. Żel pod prysznic do skóry bardzo suchej.

Witajcie :)


Dzisiaj parę słów o kosmetyku, który kilka tygodni temu pojawił się jako nowość na Rossmann'owskich półkach. Kosmetyk w naszym kraju pojawił się dopiero niedawno natomiast społeczeństwo zamieszkujące wyspy brytyjskie z żelami pod prysznic marki Sanex jest za pan brat od dobrych już paru lat. (Czuje, że rymuję :P hihi)


W/w marka wchodzi w skład grupy Colgate-Palmolive Company. Sanex Produkuje nie tylko żele do mycia ale i również dezodoranty i szampony. U nas narazie tylko to pierwsze :P
Co zwróciło moją największą uwagę nowych żeli pod prysznic?
Otóż ich MISJA, która ma za zadanie 
pomóc naszej skórze optymalnie funkcjonować zapewniając jej to, czego potrzebuje do utrzymania zdrowia, a dokładniej:


  • Głębokie nawilżenieFormuły produktów Sanex zawierają substancje nawilżające podobne do tych, które występują w skórze w warunkach naturalnych. Mają one zdolność zatrzymywania nawilżenia skóry i przyciągania cząsteczek wody, co sprawia, że skóra jest gładka, sprężysta, miękka i nawilżona.
  • Naturalna równowaga pHPrzeprowadzone przez Sanex badania wykazały, że naturalny poziom pH zdrowej skóry ma odczyn lekko kwaśny i wynosi około 4,7. Nawet woda z kranu, czy użycie produktów o zasadowym lub obojętnym odczynie pH może zakłócić naturalne pH skóry, co umożliwia rozwój szkodliwej flory bakteryjnej. Właśnie dlatego wszystkie produkty Sanex mają poziom pH 4,7 i dzięki temu pomagają zachować naturalną równowagę pH Twojej skóry.
  • OchonaFormuły Sanex wspópracują z Twoją skórą, nie tylko na jej powierzchni. Dostarczają jej kluczowych aktywnych składników, które odżywiają skórę, wzmacniają jej naturalną barierę ochronną i zwiększają jej odporność na potencjalnie szkodliwe bakterie.

    Musicie przyznać, że brzmi zachęcająco. Jak jest w praktyce już za moment się dowiecie :)
W Rossmannie żele pod prysznic dostępne są dla rożnego typu skóry m.in. dla skóry suchej, wrażeliwej, normalnej i suchej, bardzo suchej, bardzo wrażliwej, normalnej i tłustej. Sanex pomyślał również o naszych kochanych mężczyznach i stworzył dla nich 2 żele pod prysznic: uniwersalny do ciała, twarzy i włosów oraz tylko do ciała i twarzy.
 Ja z racji tego, że w dalszym ciągu mamy zimę
wybrałam, żel dla skóry bardzo suchej, natomiast w lecie myślę, że wypróbuję żel micelarny dla skóry tłustej i normalnej ;)

Od producenta:
Sanex dermo pro hydrate opracowany specjalnie dla skóry bardzo suchej. Zatwierdzona przez dermatologów formuła zawiera naturalne składniki nawilżające, które pomagają przywrócić właściwy poziom nawilżenia skóry.



 Skład:

Moja opinia:
Żel znajduje się w 250 ml opakowaniu, które kształtem przypomina nerkę :P A to wszystko dzięki wcięciu, które ma na celu swobodne korzystanie z produktu bez wyślizgiwania się z dłoni. Kolorystyka opakowania charakteystyczna dla marki Sanex-biało niebieska. Co wizualnie jeszcze przykuło moją uwagę? A to, iż na odwrocie opakowania możemy znaleźć informację w alfabecie Braille'a co było dla mnie sporym zaskoczeniem, gdyż nie często zdarza się aby firmy kosmstyczne umieszały taki zapis :) Przejdzmy zatem do konkretów i zajrzyjmy co produkt skrywa w środku :) Nakładając żel na myjkę wyłania się z niego bardzo delikatny, przyjemny, aczkolwiek neutralny zapach. Mnie on osobiście bardzo pasuje lecz osoby, które preferują kąpiele o intensywnych i perfumowanych aromatach mogą być do żeli Sanex i ich zapachu nie do końca przekonane. Ale czego się nie robi dla zdrowia i prawidłowej pielęgnacji skóry? Prócz tego żel posiada kremową konsystencję o białym zabarwieniu, która z łatwością się pieni i spłukuje. Jakie zauważyłam rezultaty po zasosowaniu żelu Sanex dla skóry bardzo suchej? Takie, iż produkt jest bardzo delikatny i na żadnej parti ciała nie wystąpiła żadna reakcja alegriczna, szczerze przyznam, iż nie wiem jak żel będzie zachowywał się na skórze osób, które zmagają się z alergiami skórnymi, gdyż w składzie z tych najbardziej nieporządanych zauważyłam SLS i CB ale Sanex w swojej ofercie posiada również żel hipoalergiczny dla skóry bardzo wrażliwej, a jak jest w tym przypadku ze składem to nie mam zielonego pojęcia. Kolejną zaletą żelu jest to, że zgodnie z obietnicami producenta skóra po umyciu jest gładka i prawidłowo nawilżona.(pomimo tych sls w składzie). Z produktu jak na razie jestem zadowolona i mogę go Wam bez żadnych wyrzutów sumienia polecić.

Pojemność: 250 ml

Cena promocyjna: 9,99 zł
Dostępność: Tylko drogerie Rossmann oraz wybrane apteki.


Jak Wam się podoba? Słyszałyście o Sanex? Macie w planach wypróbować?

Tak w ogóle to smacznego tłustego czwartku :)

Pozdrawiam MagdaM

47 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę o tym żelu :) myślę, że kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już o nim słyszałam i zastanawiam się, czy go wypróbować. Moja skóra jest niedogodna, więc różnie się to może skończyć, ale kto nie ryzykuje, ten nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam zele z isany za 2,99, uważam, ze nie warto wydawac pieniedzy na co, co za chwile i tak znajdzie w sciekach ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wypróbować, ostatnio moja skóra jest wyjątkowo przesuszona..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze tego żelu w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go obczajałam wczoraj w Rossmannie, ale nie polubiłam jego zapachu. No, ale w końcu ma działać :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam reklamę w TV i bardzo byłam ciekawa składu, ale widzę, że skład jest pospolity niczym wyjątkowym się nie wyróżnia i o głębokim nawilżeniu możemy pomarzyć. Ciekawe jak długo producenci będą nas tak w konia robić ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam nigdy tego produktu. Niezle, ze z alfabetem Braille'a, brawa dla marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie ma więcej produktów tej firmy na rynku w Hiszpanii i Holandii jest wszystko już od lat szampony antyrespiranty,żele do twarzy utp.A tu w Polsce wsystko opóźnione ,nie wiem tylko czy to ten sam skład .Bo podobno do Polski idzie wszystko gorsze ,jak proszki do prania ,wszystko jak nie rozcieńczone to gorszej jakości.J byłam zachwycona w Hiszpanii z używania kosmetyków tej firmy ,a na większośc kosmetyków innych firm mam uczulenie .a od sanexsu nie .Wyprubuję te polskie sanexy .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubie mocno perfumeryjne zapachy, wiec ten zel niestety nie jest dla mnie :( Co tak Cie tu malo ostatnio? Notki jakos rzadko sie pojawiaja :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    MY PETITE CORNER

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dwóch tygodni stosuję ten żel i naprawdę widzę wielką poprawę pod względem wyglądu mojej skóry. Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej, ale już teraz mogę polecić ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafilam przez przypadek i zostaje !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nawet nie wiedziałam, że takie produkty istnieją. Super

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkam w Danii i tu tez ludzie kupują wszystkie produkty z tej firmy . Kiedys używałam i był dosc oki ale dziwnie sie kleił , dzis postanowiłam ze skuszę sie nie dosc ze cena oki to jeszcze jest seria nowa z nowa formuła dla Atopowej skory , a ze syn taka ma wiec kupiłam . Puki co po kąpieli jest super 😊 skóra nawilżona , ładny zapach nie klei sie dobrze sie wchłania fajnie rozprowadza no i jest pompka to juz wg jest super 😊 zobaczymy co pozniej bedzie jak narazie jest na plus 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę drogie te żele w Polsce. W Anglii po 1 £ można kupić. Cała Polska

    OdpowiedzUsuń
  17. 250ml zel ja kupuje za funta( wiec cena promocyjna 9,99zl za 250????- Polska kraj dla bogaczy)duzy sanex chyba ma okolo 500ml kosztuje 2 cos funty, dobre sa ale ja wrocilam do zeli dove sa najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  18. " Zel Sanex dermo pro-hydrate z formuła dermo active3 do skóry bardzo suchej przepieknie pachnie ,konsytencja jest gęsta,dobrze się pieni ale najważniejsze ,że zarówno podczas kapieli jak i po niej skóra jest wyraźnie gładsza,delikatniejsza,nie podrażniona,dobrze nawilzona wręcz nie wymaga balsamu.mimo iż od niedawna uzywam produktów Sanex to ewidentnie widzę pozytywną różnicę ."/taraxia

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel Sanex jak dla mnie to rewelacja.W sam raz na moją suchą skóre.Opakowanie ma poręczne wcięcie,czyli jest wygodne w uzyciu.Konsystencja kremowa, gęsta, dzięki temu żel jest bardzo wydajny.Zapach nie intensywny ale takie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem właśnie w fazie testów produktów Sanex i jak dla mnie rewelacja. Antyperspirant jest naprawdę godny polecenia, nawet po mega ciężkim treningu czuję się komfortowo. Po treningu żel pod prysznic Sanex, kremowy i delikatny, dający uczucie wyjątkowo gładkiej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żel ma przyjemny zapach i dobrą, gęstą konsystencję dzięki czemu można go dokładnie rozprowadzić na skórze podczas kąpieli. Delikatnie nawilża skorę, ale moja jest tak bardzo przesuszona, że dodatkowo muszę użyć balsamu. Mogę polecić ten produkt osobom z normalnym typem skóry.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wypróbowałam wersję do skóry suchej, i naprawdę działa. Ma neutralny zapach. dobrze nawilża.
    janczakowieaa

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie testy właśnie trwają :) wrażenie bardzo pozytywne - żel Bardzo delikatnie myje i pozostawia ją przyjemnie nawilżona. Dla mnie osobiście brak zapachu jest plusem - choć zdaje sobie sprawy, iż neutralny zapach pasuje każdemu. Skóra po użyciu jest gładka i przyjemna w dotyku. Nie podrażnia, nie powoduje podrażnień - w moim odczuciu ma same plusy szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny, szczery opis. Dobra recenzja i trafia w punkt produktu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, szczery opis. Dobra recenzja i trafia w punkt produktu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Konkretnie opisane :) super! Obecnie stosuje ten żel do skóry bardzo suchej i przyznaję, że jest bardzo fajny. Może nie mam skóry specjalnie alergicznej Ale jest dość sucha. Podoba mi się to ze podczas mycia widać już efekty. Skóra jest jakby bardziej gładka i jak po kremowaniu. Jestem na TAK Matkatesterka-agalesna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Konkretnie opisane :) super! Obecnie stosuje ten żel do skóry bardzo suchej i przyznaję, że jest bardzo fajny. Może nie mam skóry specjalnie alergicznej Ale jest dość sucha. Podoba mi się to ze podczas mycia widać już efekty. Skóra jest jakby bardziej gładka i jak po kremowaniu. Jestem na TAK Matkatesterka-agalesna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki kampanii Streetcom mam przyjemność testować ten żel. Po kilku użyciach mogę śmiało stwierdzić, że jest rewelacyjny. Żel charakteryzuje piękny, delikatny kremowy zapach, gęsty, wydajny płyn oraz opakowanie - bardzo poręczne. Żel doskonale się pieni i pozostawia oczyszczoną i delikatną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam i nawet próbowałam żelu i dezodorantu. Pięknie pachną i są takie delikatne. Po żelu skóra jest fajnie miękka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki kampanii Streetcom mam okazję ja i moi znajomi wypróbować te produkty. Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona :-) Żel bardzo ładnie nawilża skórę, dobrze się pieni, jak dla mnie ma fajny i delikatny zapach. Antyperspirant nie podrażnia wrażliwej skóry, ma bardzo fajne opakowanie i doskonale chroni. Produkty te są również w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kosmetyki Sanex to strzał w dziesiątkę! w 100% polecam tą markę

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki streetcom mam możliwość testowania tego produktu:) bardzo podoba mi się zapach, a skóra po kąpieli jest delikatna i gładka:) Dużym plusem jest kształt opakowania - łatwo utrzymać żel mokrymi rękoma. Serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  33. Produkt spełnia oczekiwania nawilża skórę po kilku dniach stosowania nie uczula, nie podrażnia skóry mimo twardej wody skóra nie swędzi a jest miła w dotyku super sie pieni posiada delikatny zapach jak dla mnie super za taka cena warto wypróbować a na pewno nie będziesz żałować

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki kampanii Streetcom miałam okazję wypróbować ten produkt.Moja skora jest bardzo sucha i wymaga szczególnej pielęgnacji,dzięki żelowi Sanex Dermo Pro Hydrate mogłam przekonać się na własnej skórze jak działa zachwalany przez producentów ten produkt .Żel ma delikatny zapach i lekką kremową konsystencję,jest wydajny,już po pierwszym użyciu zauważyłam znaczną poprawę moja skóra stała się gładsza,miękka i miła w dotyku,żel zapewnił jej 100% nawilżenie i odżywienie, nie podrażnia i nie uczula,więc mogę Wam go szczerze polecić.#‎sanex‬ ‪#‎dbaozdrowieskory‬

    OdpowiedzUsuń
  35. Tez mam okazję używać tego żelu dzięki Streetcom. Bardzo ładny zapach zelu, jest dość gęsty dzięki przy niewielkiej ilości łądnie się pieni, bardzo dobrze się rozprowadza. Nadeje uczycie świeżości ale też i nawilżenia, polecany szczególnie na suchą skórę, daje wrażenia nawilżenia i pielęgnacji. Gorąco polecam

    OdpowiedzUsuń
  36. Również mam przyjemność testowania wraz z moimi znajomymi żelu pod prysznic Sanex i jestem bardzo zadowolona. Faktycznie skóra nawilżona, miła konsystencja. Zapach nie do końca mi odpowiada ale faktycznie jest delikatny i nie odrzuca ;)
    Testuję również dezodorant w kulce tej firmy i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Również mam przyjemność testowania wraz z moimi znajomymi żelu pod prysznic Sanex i jestem bardzo zadowolona. Faktycznie skóra nawilżona, miła konsystencja. Zapach nie do końca mi odpowiada ale faktycznie jest delikatny i nie odrzuca ;)
    Testuję również dezodorant w kulce tej firmy i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam okazję wypróbować ten produkt. Moja skóra jest sucha i wymaga pielęgnacji. Dzięki żelowi Sanex Dermo Pro Hydrate mogłam przekonać się na własnej skórze jak działa ten produkt .Żel ma delikatny zapach i lekką konsystencję,jest wydajny. Po pierwszym użyciu zauważyłam poprawę. Moja skóra jest gładsza, miękka i miła w dotyku. Mogę Wam go szczerze polecić.#‎sanex‬ ‪#‎dbaozdrowieskory‬

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam,
    ostatnio w moje posiadanie wpadł żel pod prysznic i kulka pod pachy firmy SANEX. I chciałam podzielić się z wami moja opinia bo naprawdę jest tego warta na pierwszy rzut poszedł żel pod prysznic,butelka jest dostosowana do rak ma kształt nerki i lekko chropowata ,że nie wyślizgnie się z rak, jeśli chodzi o zapach jest bardzo delikatny, przyjemny.konsystencja jest kremowa i dobrze się pieni.Jego największym atutem jest jak nawilża skórę,ciało po kąpieli jest tak nawilżone gładkie,sprężyste jak byście wyszli prosto z spa. POLECAM go szczerze a szczególnie suchej skórze.
    A jeśli chodzi kulkę pod pachy to zacznę od opanowania jest bardzo oryginalne,zachęcające do zakupu,zapach delikatny taki jak lubię,nie zostawia plam na ubraniach,trzyma cały dzień i nie wysusza pach,może być stosowany do każdego rodzaju skóry,nie zawiera alkoholu ani sztucznych barwników. Ja przetestowałam na sobie i rozdałam znajomym kulkę i żel pod prysznic które dostałam od firmy streetcom.pl,i wszyscy moi znajomi którzy przetestowali tez uważają jak ja ,że to produkty warte polecenia wiec chce was zachęci do wypróbowania kosmetyków Sanex.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam,
    ostatnio w moje posiadanie wpadł żel pod prysznic i kulka pod pachy firmy SANEX. I chciałam podzielić się z wami moja opinia bo naprawdę jest tego warta na pierwszy rzut poszedł żel pod prysznic,butelka jest dostosowana do rak ma kształt nerki i lekko chropowata ,że nie wyślizgnie się z rak, jeśli chodzi o zapach jest bardzo delikatny, przyjemny.konsystencja jest kremowa i dobrze się pieni.Jego największym atutem jest jak nawilża skórę,ciało po kąpieli jest tak nawilżone gładkie,sprężyste jak byście wyszli prosto z spa. POLECAM go szczerze a szczególnie suchej skórze.
    A jeśli chodzi kulkę pod pachy to zacznę od opanowania jest bardzo oryginalne,zachęcające do zakupu,zapach delikatny taki jak lubię,nie zostawia plam na ubraniach,trzyma cały dzień i nie wysusza pach,może być stosowany do każdego rodzaju skóry,nie zawiera alkoholu ani sztucznych barwników. Ja przetestowałam na sobie i rozdałam znajomym kulkę i żel pod prysznic które dostałam od firmy streetcom.pl,i wszyscy moi znajomi którzy przetestowali tez uważają jak ja ,że to produkty warte polecenia wiec chce was zachęci do wypróbowania kosmetyków Sanex.

    OdpowiedzUsuń
  41. witam wszystkich jestem ambasadorką streetcom i aktualnie zbieramy opinie na tema sanex co sądzicie o tych kosmetykach?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja także mam przyjemność testowania żelu Sanex - uważam, ze jest świetny, kremowa konsystencja, delikatny zapach i faktycznie miłe nawilżenie odczuwalne już za po pierwszym umyciu. Po kilku tygodniach zauważyłam poprawę kondycji skóry, jest nawilżona, miękka i nie potrzebuje już takiej wielkiej masy balsamu. Żel świetnie się rozprowadza i duży plus za poręczną butelkę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Moja opinia jest taka. Stosunek żel z dezodorantem w kulce. Jestem zadowolona z tego produktu. Oba mają delikatne i przyjemny zapach. Kremowa i przyjemna konsystencja. Opakowania przyjemne, nie skompliowane.
    Dezodorant w kulce: przyjemny, nie zostawia plam, odświeża, delikatnie pachnie.
    Żel: ładnie pachnie, dobrze się rozprowadza na naszej skórze, łatwo się zmywa.
    Polecam produkty z tej serii oraz nie sa takie drogie. Pozdrawiam
    #sanex #dbaozdrowieskory

    OdpowiedzUsuń
  44. Udało mi się zostać ambasadorką tej marki dzięki Streetcomowi. Testuję żel pod prysznic oraz antyperspirant już od dwóch tygodni. Moje obserwacje potwierdzają: żel bardzo delikatny dla skóry, przyjemny delikatny zapach, ładnie się pieni a po kąpieli skóry pozostaje nadal nawilżona natomiast antyperspirant nie podrażnia mojej wrażliwej skóry,nie brudzi ubrań, bardzo dobrze zabezpiecza przed potem i przykrym zapachem . Więc mogę śmiało powiedzieć że produkty Sanex posiadają same plusy, dodając do tego niską cenę naprawdę warto jest zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  45. Monali88

    #sanex #dbaozdrowieskory
    Uwielbiam zarówno żel jak i antyperspirant. Od niedawna testuję kosmetyki sanex. Zawsze podchodziłam do takich rekomendacji sceptycznie. Jednak sanex jest strzałem w dziesiątkę. Żel bardzo dobrze nawilża skórę, ma fajna konsystencję. Jesli natomiast chodzi o antyperspirant... jest super, świetnie chroni przed potem, a to tego skóra pod pachami staje się miła w dotyku nawet po depilacji. Jestem bardzo mile zaskoczona!!!! Warto zainwestować niewielką kasę w tak dobry efekt.

    OdpowiedzUsuń
  46. Żel Sanex bardzo fajny, ładnie pachnie, wydajny, wygodne opakowanie. Skóra faktycznie jest lepiej nawilżona po ok 2 tyg stosowania muszę przyznać, że widać efekty. Polecam #Sanex
    Asiorka1982

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger