piątek, 27 marca 2015

Odżywczy krem do rąk z miodem i propolisem Honey Therapy

Witajcie kochani.

Na wstępie chciałabym Wam wyjaśnić moją ostatnią nieobecność na blogu. Zatem jak wiecie przez długi okres czasu borykałam się z remontem mieszkania, który ostatnio maksymalnie pochłaniał mój cenny czas. Ale mam dla Was dobrą, a nawet napisałabym, że bardzo dobrą wiadomość, otóż od 2 tygodni jestem już na swoim i wiecie co, jak na początku podchodziłam do tej przeprowadzki bardzo sceptycznie i bez przekonania, tak teraz mogę śmiało rzec, że uwielbiam swoje nowe mieszkanie i nawet zdążyłam się już w pełni zasymilować :) Dlatego uważam, że nadszedł właściwy moment aby powrócić do blogowania :)
Tak w ogóle dopiero 3 dni temu podłączyliśmy interent :P


Około 2 miesięcy temu dzięki wielkiej uprzejmości marki Honey Therapy, z którą miałam okazję Was poznać w TYM poście, otrzymałam piękny zestaw naturalnych kosmetyków, w którego w skład wchodzą m.in., krem do rąk z miodem i propolisem, peeling do ciała oraz naturalne mydełko. Dzisiaj jednak chciałabym Wam zaprezentować odżywczy 
krem do rąk.


Od producenta:
Dzięki wysokiej zawartości masła Shea (20%) jest znakomitym kosmetykiem do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. Dodatkowo jego zaletą jest zawartość propolisu i miodu pszczelego.Propolis i miód zawarty w kremie posiada wlściwości regeneracyjne, przeciwzapalne, antybakteryjne oraz przyspiesza gojenie ran.



Moja opinia:


Opakowanie kremu może zaskoczyć gdyż większość mazideł do rąk znajduje się w plastikowych tubkach. W tym przypadku jednak jest nieco inaczej. Krem zamknięty jest w aluminiowym tworzywie (kojarzy mi się z apteczną maścią na świnkę :P) co moim zdaniem daje bardzo fajny i niepowtarzalny wygląd. Konsystencja kremu jest bardzo gęsta jak na tego typu produkt. No ale w końcu mamy do czynienia w pełni naturalnym produktem. Natomiast jeśli chodzi o zapach to jest to słodkie połączenie masła shea, nutki wanilli i miodku:) Jak dla mnie rewelacja :D Produkt pomimo swojej treściwej konsystencji bardzo łatwo rozprowadza się po dłoniach, bez żadnego problemu się wchłania oraz nie pozostawia tłustego filmu :) Jako, że moje dłonie po remoncie stały się strasznie przesuszone po kontakcie z kurzem, pyłem i innymi chemicznymi detergentami  do czyszczenia powierzchni ( niestety nie umiem pracować w rękawiczkach :P) to krem ten w zaledwie kilka dni odżywił i zregenerował moje szorstkie i suche dłonie. Dlatego uważam, że jest to jednej z lepszych jak  nie najlepszych kremów do rąk jakie w życiu stosowałam. Polecam wszystkim serdecznie :)

Pojemność: 70 ml; 50 ml
Cena: 24,90 zł; 18 zł
Dostępność: Punkty Honey Therapy oraz sklep internetowy.

Jak Wam sie podoba?
Miłego weekendu :)


11 komentarzy:

  1. To nieźle musi odżywiać ;) Bo faktycznie jest strasznie gęsty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że już remont za Tobą :)
    A krem wydaje się bardzo fajny, może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę remontów ;) a krem chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kremiki do rak <3
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu :*
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ciekawy produkt :))
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem kremomaniaczką,ale tego kremu nie znam wydaje się być super,muszę go kupić:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie taki właśnie jest :) jak kupisz daj znać czy Ci przypasował :)

      Usuń
  7. Jaki ladny !
    Jak przeczytalam jaki zapach to odrazu sobie wyobrazilam <3 mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zużyłem pierwszą tubkę tego kremiku. Jest to pierwszy krem jakiego jestem w stanie używać (nienawidzę kremów :) ). Jest super, nie pozostawia tak tłustej powłoki jak inne kremy, których wcześniej musiałem używać, i do tego pieknie pachnie miodkiem. Dzięki niemu czuję się jak Kubuś Puchatek :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger