poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Nail Tek Renew-Oliwka do skórek i paznokci + info o JoyBox

Hello :)

8 maj zbliża się dużymi krokami, a tzn., że  tego dnia wybije pierwsza rocznica funkcjonowania 5five'obloga w blogosferze :D Dlatego właśnie z tej okazji postanowiłam trochę odświeżyć  bloga pod względem wizualnym. Mam nadzieję, że ta zmiana (niewielka co prawda) sprawi, że będziecie odwiedzać go znacznie częściej i z większą przyjemnością :P 


Rano założyłam, że przygouję dla Was recenzję produktu, który otrzymałam w ramach akcji "Blogowe mikołajki". Zatem drogie Panie i Panowie pragnę Wam przedstawić oliwkę do skórek i paznokci Nail Tek Renew.




Od producenta:

Odżywcza oliwka nawilżająca do pielęgnacji skórek i paznokci, zawiera olejek z drzewa herbacianego o silnych właściwościach przeciwgrzybiczych i antyseptycznych. Bogata kompozycja naturalnych składników odżywia i nawilża skórki. Zawiera również witaminę E oraz bogatą kompozycję olejków: z jojoby, z szafranu  polnego, z migdałów, z pestek moreli, z fasoli sojowej, z grejpfruta. 
Moja opinia:

Oliwka zamknięta jest w szklanej buteleczce z pipetą. Dzięki takiemu aplikatorowi kosmetyk jest wydajny, a nakładanie jest precyzyjne i przyjemne. Konsystencja kosmetyku typowa dla oliwek. Nie za rzadka, nie za gęsta, Oceniłabym ją na taką w sam raz. Oliwka nie bez kozery posiada zielonkawy kolor (wyciąg z drzewa herbacianego), a po pierwszym zastosowaniu można zauważyć, że produkt przyjemnie pachnie jałowcem oraz, że bardzo szybko się wchłania. Prócz tego, produkt świetnie natłuszcza skórki, a przy systematycznym stosowaniu oliwka sprawia, że skórki są miękkie i wyglądają zdrowo. W momencie gdy posiadamy tzw. zadzior z małą ranką dookoła, nakładając produkt na nią, nie odczujemy żadnego szczypania, a co więcej silne właściwości olejka przyspieszą gojenie się rany :D

Podsumowując: Oliwka ta czyni naprawdę dużo dobrego i pomimo swojej wysokiej ceny warto ją posiadać w swojej kosmetyczce. Gdyż zadbane dłonie i paznokcie są wizytówką każdej kobiety :) Tym bardziej, że oliwka jest na tyle wydajna, iż wystarczy nam na lata :)



Cena: 37 zł
Pojemność: 15ml
Dostępność: Drogerie Sephora i sklepy internetowe

Dziewczyny z dniem jutrzejszym tj. 24.04 o godz. 15.00 startuje kolejna edycja JoyBoxa. Zawartość zapowiada się rewelacyjna, zresztą same zobaczcie :)
Źródło: https://www.facebook.com/joyboxpolska?fref=ts


Źródło: https://www.facebook.com/joyboxpolska?fref=ts

I co Wy na to ? :> Zainteresowane? Bo jaaaa baaaardzo :) 

21 komentarzy:

  1. Ładnie wyglada, kiedyś chętnie spróbuje skoro dobra. Z tej firmy miałam tylko te słynne odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie znam tych słynnych odżywek :P A ta jest naprawdę dobra.

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam tej oliwki, na Joy będę czatować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak tylko będziesz miała problemy ze skórkami to polecam tylko i wyłącznie ten produkt. Na joya też będę polować ;)

      Usuń
  3. Trzeba koniecznie obczaic aktualna zawartosc Joyboxa, bo patrzac po markach zapowiada sie ciekawie, no i nie moge sie doczekac, by zobaczyc do wrzuca od Maczka :D
    Zmiany spoko, ale poprzedni banner podobal mi sie bardziej, bo byl taki hmm... spersonalizowany? Widac bylo Ciebie i z miejsca bylo wiadomo do kogo sie zaglada, a dzisiaj myslalam w pewnej chwili ze zabladzilam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maczek ma być podobno pełnowartościowy :D Więc tym bardziej jestem ciekawa :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Co jest w środku możesz zobaczyć w dzisiejszym joyu(gazeta) a dopiero po godz 15 będzie informacja na stronie z zawartością pudełka. :)

      Usuń
  5. Ale ładnaś, taka nowa ;) ;)
    A co do oliwki, ciekawa ;) Bardzo podoba mi się w kosmetykach taka pipetka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka świeża :P to prawda taka końcówka daje poczucie profesjonalności ;)

      Usuń
  6. Ja ogólnie popieram wszelkie oliwki, tej nie próbowałam ale te tańsze też spełniają doskonale swoją rolę ;) Więc na razie ich nie zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki NailTek bardzo polubiłam, więc oliwkę również z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie produkty Naail Tek nic nie robią z paznokciami

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę markę i ich produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię mieć tłustych palców, ale można by ją aplikować na noc i wkładać rękawiczki bawełniane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że ta marka ma oliwki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger