wtorek, 14 kwietnia 2015

Skromny wiosenny haul :)


Ciao !
Dawno nie było postu stricte zakupowego-to po pierwsze, po drugie nadeszła upragniona wiosna , a to wiąże  się z tym, że wypadałoby trochę odświeżyć garderobę i przy okazji nieco kosmetyczkę ;) Dlatego dzisiaj podzielę się z Wami moimi bardzo skromnymi ale za to jakimi ładnymi łupami :P
1.Moim pierwszym i właściwie priorytetowym zakupem było oczywiście odpowiednie obuwie. Zależało mi bardzo na tym aby buty, które kupię były na tzw. "sezon przejściowy". Dlatego padło na botki. Z racji takiej, że numeracja mojej stopy nie należy do tych popularnych lecz wręcz przeciwnie tj. 35, dlatego wierzcie mi, jak mam iść gdziekolwiek kupić buty to dostaję białej gorączki :P Lecz musze przyznać, że tym razem akurat szczęście mi dopisało, gdyż nie dość, że były takie buty jakie chciałam to w dodatku był ostatni rozmiar 35, a mało tego, że byłą wyprzedaż ostatnich rozmiarów były jeszcze w super cenie :D

LASOCKI 99 zł

2. Kolejną ważną rzeczą był zakup eleganckiej koszuli. Koniecznie białej. Parę tygodni temu przeglądając sklepy on-line znanych sieciówek wpadła mi w oko pewna koszula i była to miłość od pierwszego wejrzenia dlatego bez żadnego wahania postanowiłam ją kupić. Tym bardziej, że w czasopisma Grazia oraz Twój Styl oferowało weekend zniżek w wybranych salonach. Dlatego udało mi się kupić tę piękną, kolorową i jakże wiosenną koszulę z 20% zniżką :D Koszula jest bardzo praktyczna gdyż pasuję na każdą okazję i można ją łączyć dosłownie ze wszystkimi częściami garderoby. :)



MOHITO-91 zł

3. Kolejny zakup to zwykła basicowa bluzka z długim rękawem z fenomenalnego lejącego materiału. Kupiłam ją ze względu na swoją uniwersalność oraz ze względu na zakup, zmajdujący się pod punktem 4. :)












4. 
Następny mój dokonany zakup to spodnie do kostki w kratę vichy. W tym sezonie wyjątkowo modne jeśli chodzi o model, wzór czy chociażby samą kolorystykę. Świetnie nosi się je w denimowej stylizacji czyli z jeansową katanką z białym t-shirtem (stąd zakup pozycji nr 3) albo jeansową koszulą, ale równie dobrze wygląda w połączeniu z tenisówkami oraz sportową marynarką w jasnym kolorze. Kardigany w kolorystyce granatu również pożądane :)

STRADIVARIUS-79.99 zł

5. No i nareszcie kosmetyczny zakup :D Podkład, który jest moim ulubionym zaraz po Revlonie i sprawia, że moja cera wygląda na wypoczętą, rozświetloną i zdrową. Kocham go za swoją niepowtarzalną lekkość :D


RIMMEL-41 zł

A na koniec macie moje lustrzane odbicie w nowej koszuli w egzotyczne ptaszki :D

I co Wy na to ?:>
W zeszły weekend też wybrałyście się na wiosenne zakupy? Jeśli tak, to koniecznie pochwalcie się co upolowałyście :)
Pozdrawiam Magda M.

25 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o podkład to uwielbiałam i zużyłam kilka buteleczek...po czym zorientowałam sie, ze jest dla mnie totalnie za ciemny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ...to straszne. Ale za ciemny? Nawet odcień nr 100?

      Usuń
  2. Ta koszula - mega! ;) Też zamierzam kupić jakąś wzorzystą ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) W tym sezonie wzorki baaaardzo modne :)

      Usuń
  3. Koszula - odlot !!! Extra, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta koszula, ale o tym już rozmawiałyśmy ;)
    Wake Me Up kusi, ale wciąż mi się wydaje, że nie mają w ofercie idealnego dla mnie odcienia, a drogeryjne światło kłamie jak z nut :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba :D
      Tak, to prawda przy sztucznym oświetleniu efekt czasami jest odwrotny ;/ Najlepiej by było gdybyś skołowała sobie próbkę i mogła ją wziąć do domu. Osobiście od dawien dawna używam odcien 103. Dla mnie jest idealny.

      Usuń
  5. Koszula super :D a ten podklad juz od dawna chodzi mi po glowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Wake Me Up jest serio super :D

      Usuń
  6. Świetne zakupy, koszula czadowa. Butów takich nosić nie mogę, ale powiem Tobie, że ja mam w drugą stronę problem z butami choć teraz już jest coraz większy wybór 41 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mniej więcej wiesz w czym tkwi problem :P No mnie niestety czasami zostają działy dziecięce :P

      Usuń
  7. Też kupiłam nowe buciki, a skoro buciki to i torebka musiała być nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to oczywiste. Ja na szczęście mam kilka torebek w identycznym kolorze jak powyższe botki ;)

      Usuń
  8. ta koszula w ptaki jest fantastyczna<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też by mi się jakieś buty przydały:D a u mnie ciagle kosmetyczne ostatnio zakupy ech;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ochotę na ten podkład, ale jak zobaczyłam drobinki, to nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger