niedziela, 26 kwietnia 2015

Wykwintna sałatka z oliwkami, suszonymi pomidorami, czerwoną fasolą, kukurydzą i czosnkiem. Mniami.

Witajcie kochani 

Majówka zbliża się z dnia na dzień coraz to szybkimi krokami dlatego mam dla Was przepis na szybką i prostą sałatkę, która sprawdzi się na każdą okazję. Świetnie będzie smakować przy majówkowych kiełbaskach oraz karkówce z grilla ale także świetnie prezentować się będzie na bardziej dystyngowanych uroczystościach. Moja rodzina i przyjaciele wręcz przepadają za tą sałatką. 

Składniki:

  • 1 puszka fasoli czerwonej konserwowej
  • 1 puszka słodkiej kukurydzy
  • 1 opakowanie suszonych pomidorów, mogą być również w oleju.
  • 1 słoik oliwek nadziewanych papryką
  • 3-4 ząbki czosnku
  • łyżka stołowa oliwy z oliwek



KROK ISuszone pomidory oraz oliwki pokroić i wrzucić do naczynia.
KROK IIKukurydzę, czerwoną fasolę oraz ząbki czosnku wyciśnięte przez praskę należy dodać do pokrojonych wcześniej składników.



 KROK IIINastępnie całość polewamy łyżką stołową oliwy z oliwek dodając szczyptę bazyli do smaku. Na konieć całość mieszamy i  sałatka gotowa :D 




Prawda, że prosta i szybka? I w dodatku jak smakuje mmmm.
Zatem Smacznego. Jestem pewna, że będzie Wam smakować :D


pozdrowienia i miłej Niedzieli 

27 komentarzy:

  1. wygląda smacznie, ale ja nie lubię fasoli:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, że ta sałatka nie będzie jednak odpowiednia dla wszystkich.

      Usuń
  2. Jeszcze nigdy takiej nie jadłam, myślę, że by mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko lubisz wszystkie składniki potrzebne do sałatki to koniecznie musisz spróbować :)

      Usuń
  3. Niestety nie dla mnie, bo nie przepadam za oliwkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :P zawsze można je zastąpić jakimś innym składnikiem :P choć smak na pewno już nie będzie ten sam.

      Usuń
  4. Świetny przepis! Uwielbiam taką fasolkę i wszelkie sałatki z jej dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym z chęcią zjadła,ale u mnie nikt nie lubi oliwek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Zawsze możesz zrobić ją z połowy składników tylko dla siebie :)

      Usuń
  6. Wszystkie składniki uwielbiam, więc przepis dla mnie ;) Musi być pyszna, bo ślinka cieknie na sam widok mmm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ti jest moje popisowe danie. Zawsze mile zaskakuje moich gości :D A skoro wszystkie składniki odpowiadają Twojemu podniebieniu to koniecznie musisz wypróbować ten przepis dla Ciebie i swojej rodziny i znajomych :D

      Usuń
  7. ja nie lubię oliwek i fasoli... zawsze je wybieram z sałatek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a strączkowe warzywka są takie zdrowe :)

      Usuń
  8. Co prawda nie przepadam za oliwkami ale całość wygląda na prawdę pysznie ;)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasze możesz dodać ich mniej albo jak koleżanka wyżej wybrać z sałatki i odłożyć na bok:P

      Usuń
  9. osobiście nie lubię fasolki, ale wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatka jest specyficzna. Trzeba to przyznać ;)

      Usuń
  10. Smacznie wyglada, tylko nie lubię kukurydzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kukurydza to nie problem. Grosze też byłby fajną i smaczną alternatywą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda apetycznie, tylko kurcze te oliwki ... choć mimo tych oliwek chyba kiedyś zrobię taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger