poniedziałek, 18 maja 2015

L’Oreal Paris, Elseve Magiczna Moc Olejków, Szampon odżywczy

Hej

Od dobrych paru lat jestem wielką fanką marki L'Oreal Elseve jak i L'Oreal Professionnel jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji włosów, gdyż jak dotąd tylko one mnie nie zawiodły. Dlatego dzisiaj weźmiemy pod lupę szampon z serii Magiczna Moc Olejków.


Od producenta:
Sekret pielęgnacji i odżywienia od samej skóry głowy.Szlachetna formuła łącząca 6 olejków kwiatowych:- olejek lniany - dostarcza włóknom włosów intensywne odżywienie,- olejek rumiankowy - zmiękcza włókno włosa i przywraca blask,- olejek słonecznikowy - przywraca włosom blask,- olejek z kwiatu lotosu - odżywia włókno włosa i chroni je,- olejek z gardenii tahitańskiej - zapobiega wysuszeniu włosów,- olejek różany - nadaje włosom elastyczność.Suche włosy odzyskują wyjątkowe piękno i łatwiej się układają.Odżywia  i wygładza włókno włosa na całej długości, przywraca włosom jedwabistą miękkość i elastyczność, nadaje im olśniewający blask.

Skład: 
Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Laureth-5 Carboxylic Acid, Cocamide Mipa, Sodium Chloride, Cl 19140 / Yellow 5, Chamomilla Recutita Extract / Matricaria Flower Extract, Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Sodium Cocoate, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-10, Salicylic Acid, Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil, Xylose, Nelumbium Speciosum Extract / Nelumbium Speciosum Flower Extract, Linum Usitatissimum Flower Extract, Isostearyl Neopentanoate, Amodimethicone, Propylene Glycol, Caprylic / Capric Triglyceride, Caramel, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Rosa Canina Flower Extract, Bisabolol, Methyl Cocoate, Citric Acid, Hexylene Glycol, Glycine Soja Oil / Soybean Oil, Parfum / Fragrance.



Moja opinia:
Zacznę zatem standardowo od opakowania: piękne bursztynowe, kobiece. Kolor zdecydowanie adekwatny do nazwy gdyż musicie przyznać, że bardzo kojarzy się z odżywczą mocą olejków :)
Konsystencja rzadka, oleista o zabarwieniu lekko bursztynowym. Szampon posiada  piękny, orientalny zapach, który sprawia, że można się rozmarzyć i poczuć się jak w salonie SPA. Szampon niestety nie pieni się łatwo dlatego też jego wydajność automatycznie spada. Spotkałam się także z opiniami, że z racji tego, że kiepsko się pieni Panie nakładają go więcej na włosy co sprawia, że włosy są obciążone i szybko się przetłuszczają, ja natomiast gdy widzę, że nałożyłam go za mało to nie dokładam kolejnej ilości tylko to co mam już na włosach rozcieńczam z wodą. Po takim użyciu szamponu włosy są pełne blasku, puszyste i miękkie w dotyku. Zaskoczył mnie również fakt, że włosy po umyciu można całkiem swobodnie rozczesać :) Przed zakupem czytając różne opinie na temat danego produktu sporo osób skarżyło się nie tylko na ich obciążenie ale również na wystąpienie łupieżu. Ja w każdym razie nie zauważyłam żadnych podrażnień na skórze swojej głowy.

Mnie w każdym bądź razie szampon bardzo spasował i nie mam powodów aby na niego narzekać :)
A Wy kochane używałyście już szamponu Magiczna Moc Olejków?

Cena: 15 zł
Pojemność:400 ml
Dostępność: Wszystkie drogerie

pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. U mnie niestety szampony z tej firmy się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam, ale nie wiem czy bym go wybrała, bo bardzo lubię jak szampony dobrze się pienią ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale podoba mi się, że ma fajne oleje w składzie. Trochę bym się bała obciążania, ale może niesłusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym szamponie, wydaję się fajny :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko kupuję szampony L'oreal, ale może kiedyś się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uzywalam, ale super, ze Tobie tak fajnie podpasowal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ulubiony szampon,nie zmieniam już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze nigdy nic nie maiłam z tej firmy do pielęgnacji włosów;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie nie kupuje zadnych drogeryjnych szamponow, stawiam na pielegnacje apteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Tego szamponu jeszcze nie miałam, a również jestem fanką L'oreal Elseve *.* na dodatek słysząc słowo: olejków - przechodzą mnie ciary na myśl od ewentualnej przyjemności używania :D Skład standardowy dla Elseve, więc jest duża szansa, że i u mnie sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam lecz chyba będzie błędem nie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O niebo lepszy od tego szamponu jest z garniera ultra doux z olejkiem arganowym i kaeliowym, polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą firmę, owszem nie pieni się zbyt mocno ale za to zapach ma idealny. Ja mam tylk jedno "ale" zrobiły mi się po nim kołtuny z włosów.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger