czwartek, 21 maja 2015

Odkrycie roku w dodatku w niskiej cenie-Nutra Effect Balance Daily Cream. Matująco-nawilżający krem.

Witajcie kochane :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowością od Avon, która urzekła mnie swoją naturalnością,  niską ceną i rzecz jasna efektem :D Aż się ciśnie na usta pytanie co to takiego? A więc już zdradzam jest to matująco-nawilżający krem do twarzy linii nutra effect na bazie nasion chia. Nasiona te do tej pory znane były nam tylko w kuchni, jak się okazało świetnie też spisują się w branży kosmetycznej. Nasiona te są jedne z najbardziej odżywczych nasion na świecie, które posiadają zdolność pochłaniania 12 razy więcej wody niż same ważą. To właśnie wyciąg z nasion chia zawarty w kremach przedłuża okres nawilżenia skóry do 24 godzin. Nasiona chia to także źródło witamin, minerałów i cennych kwasów omega 3 i 6.

W skład linii wchodzą:

  • Nawilżający krem na dzień SPF 15 AVON Nutra Effects Hydration (którym dzisiaj się zajmiemy). Nawilża i widocznie wygładza skórę, sprawiając, że odzyskuje ona piękny i zdrowy wygląd. Nie zawiera parabenów i sztucznych barwników. Testowany alergologicznie, odpowiedni dla każdego typu skóry, także suchej.
  • Nawilżająco-odświeżający żel-krem AVON Nutra Effects Lekki żel-krem szybko się wchłania, nawilża i wygładza, a także odświeża skórę. Przeznaczony jest do stosowania na dzień i na noc – w zależności od potrzeb. Kosmetyk nie zawiera parabenów i sztucznych barwników. Testowany alergologicznie, odpowiedni do każdego typu skóry.




od producenta:
Avon, Nutra Effects, Balance Daily Cream to matująco - nawilżający krem na dzień z SPF 15:
- odpowiedni dla skóry mieszanej i tłustej,
- matuje obszary skłonne do błyszczenia,
- zapewnia optymalny poziom nawilżenia,
pomaga skórze utrzymać równowagę.
Formuła zawiera: aktywny kompleks na bazie nasion chia, bogatych w kwasy Omega 3 i 6, witaminy i antyoksydanty, pomagających utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia oraz składniki matujące pochłaniające nadmiar sebum. Pozostawia skórę matową i zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Nie zatyka porów. Hipoalergiczny. Testowany dermatologicznie i klinicznie. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Avon Nutra Effects Balance Daily Cream matująco - nawilżający krem na dzień zawiera filtr SPF 15 chroniący przed szkodliwym promieniowaniem.
 
Moja opinia:
Kremik zamieszczony jest w szklanym, prostym opakowaniu o pojemności 50ml.  Po odkręceniu kremu można zauważyć iż zamiast foliowego zalakowania krem posiada  plastikową przykrywkę. Do kremów marki Avon zawsze podchodziłam sceptycznie gdyż większość z nich nigdy nie sprostało wymaganiom mojej cery, aż  do chwili kiedy miesiąc temu w katalogu pojawiła się nowa seria kremów Nutra Effect reklamująca się jako produkt bez silikonów, parabenów oraz sztucznych barwników, to właśnie sprawiło, że skusiłam się na ten kosmetyk. Aha no i naturalnie cena była bardzo przyzwoita. Krem kosztował mnie jedyne 14.99 zł. Co prawda pomyślałam, że pewnie za tę cenę nie może czekać mnie nic dobrego ale zaryzykowałam. I muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem. Jako, że jestem posiadaczką cery mieszanej to właśnie z tego względu zdecydowałam się na zakup linii nawilżająco- matującej. Po miesiącu stosowania mogę stwierdzić iż pomimo gęstej konsystencji krem łatwo rozprowadza się po twarzy pozostawiając skórę gładką, miękką i  przyzwoicie nawilżoną. Czy moja skóra dalej błyszczy się po zastosowaniu kremu? Ależ nie ! Krem ten nakładam zawsze na noc i wiecie co już nie budzę się z błyszczącym czołem :D Krem naprawdę świetnie matuje. W ciągu dnia efekt jest identyczny w dodatku krem piekielnie dobrze współgra z kolorówką i jak najbardziej nadaje się jako baza pod makijaż. Avon brawo ! Ja w dalszym ciągu jestem pod wrażeniem, że za taką niską cenę oraz bez sztucznych barwników, silikonów i parabenów można stworzyć naprawdę świetny produkt. Kiedyś w końcu tylko takie były dostępne na rynku ;) Wiem, że większość z Was ma takie samo podejście do kremów Avon jak ja ale ten serio szczerze polecam wszystkim posiadaczkom  skóry tłustej i mieszanej.


Cena promocyjna: 14,99 zł
Cena regularna: 24,99 zł
Pojemność: 50 ml
Dostępność: U konsultantek Avon

Używałyście, a może już co nieco słyszałyście na temat kremów nutra effect?

pozdrawiam cieplutko


33 komentarze:

  1. Ten krem znam tylko z reklam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że reklamowany jest teraz dosłownie wszędzie.

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę :) Ma w składzie parafinę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parafiny nie widzę, ale za to w składzie udało mi się zauważył glicerynę.

      Usuń
  3. Ciekawe jak spisałby się u mnie, choć nie mam zbytnio tłustej skóry :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpadniecie dam do wypróbowania. Chociaż właśnie przypomniałam sobie, że posiadam jeszcze ostatnią próbkę tego kremu tyle, że wersję niebieską dla skóry odwodnionej. Jak coś podrzucę Damianowi ;)

      Usuń
  4. Mam i używam i jestem również mile zaskoczona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę. Miło widzieć komentarz, który potwierdza moją opinię :)

      Usuń
  5. Czasami w Avonie trafi się jakaś kosmetyczna perełka :-) Ja też znalazłam tam fajny krem matujący w jeszcze niższej cenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Avon ma kilka produktów, których nie zastąpi żaden inny kosmetyk :) a cóż to za krem? Czyżby, któryś z serii cleraskin?

      Usuń
  6. Ej skoro serio matuje, wypróbuję go :))

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, kosmetyk jest godny uwagi :)

      Usuń
  7. Chciałam go własnie zamówić, ale że to nowość to trochę się bałam. Teraz wiem, że nie było czego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam zawsze bardzo chętnie sięgam po nowości :) to przy następnej okazji koniecznie zamów :)

      Usuń
  8. Kremiku wczesniej nie znalam, ale jesli tak dobrze matuje, to moze kiedys sie skusze (jak bede miala okazje ;)) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pewnie. Mnie akurat zadowolił i mam nadzieję, że jak po niego sięgniesz to efekt będzie identyczny :)

      Usuń
  9. Kojarzę tylko z reklam telewizyjnych;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklama rzuca się w oczy tym bardziej, że poleca je Joanna Koroniewska

      Usuń
  10. Ja teraz z avonu dużo kosmetyków zamawiam.. Ale na kremy się nie kuszę, nie ma nigdy składu podanego, a poza tym.. mnie kremy uczulają, ciągle stosuję jeden :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, skład w katalogi nie jest niestety podany dlatego ja zawsze przed zakupem przeglądam Kwc i blogi bo tam zawsze znajdzie się ktoś kto ten skład wrzuci ;)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze tego kremu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazje to koniecznie wypróbuj ;)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze kremu do twarzy z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli kiedykolwiek będziesz coś zamawiać to koniecznie wybierz ten. Reszta kremów nie jest nic warta.

      Usuń
  13. Kupiłam go po promocji i czeka na swoja kolej.Mam nadzieję że u mnie sprawdzi się również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, koniecznie daj znać jak się sprawdził.

      Usuń
  14. Sporo dobrych opinii zyskał ;) Ja też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooooo jestem zaskoczona i pod wrazeniem ze krem z Avonu moze zapowiadac sie tak przyjemnie :)) musze go wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam go z reklam i czuję się skuszona do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znam ten krem jedynie z reklam. Ale mnie jakoś nie kusi, sama nie wiem dlaczego ;)

      Usuń
  17. Uwielbiam ten krem! Najpierw spróbowałam próbki, teraz mam już standardowe opakowanie. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger