środa, 24 czerwca 2015

Haul kosmetyczno-odzieżowy minionego miesiąca.

Hello :)

Dzisiaj przychodzę do Was z troszkę luźnym postem, w którym pokażę Wam o jakie rzeczy wzbogaciła się moja garderoba oraz kosmetyczka. Produkty, które nabyłam w ostatnim miesiącu były kupione pod kątem urlopu, który czeka mnie i moich mężczyzn już za 37 dni :D
Choć te prawdziwe zakupy kosmetyczne są cały czas jeszcze przede mną :D
Zatem pozwolicie, że zacznę właśnie od tych produktów, które są podstawą naszej porannej i wieczornej egzystencji ;)


  1. NOWOŚĆ!  NIVEA MEN Creme.  Kupiony dla mojego małego smerfa aby podarował go tacie z okazji wczorajszego Dnia Taty.
  2. NOWOŚĆ! BIOLIQOczyszczający żel do mycia twarzy ze szczoteczką.
  3. BIELENDA. Uszlachetniony olejek arganowy  + kwas hialuronowy.
  4. NOWOŚĆ! Sense and Body, Girls Best Friend, szczoteczka do precyzyjnego oczyszczania okolic nosa.


5. NOWOŚĆ! YVES ROCHERŻel pod prysznic i do kąpieli Cytryna z bazylią. 
6. NOWOŚĆ! YVES ROCHER. Szampon w kremie. Szampon jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie trendem No Poo, polegającym na rezygnacji z szamponów zawierających środki chemiczne. Ultra delikatny, niepieniący się szampon, pozbawiony laurylosiarczanu sodu, silikonu, barwników i parabenów. Dodatkowo formułę wzbogacono wyciągiem z głogu z ekologicznych upraw - znanego ze swoich właściwości ochronnych.
7. HELEN SEWARD. Olejek arganowy do włosów.
8. MARION. Termoochronne serum do włosów.
Sukienka STRADIVARIUS 119,90 zł
Trampki STRADIVARIUS 129,90 zł
Koszula STRADIVARIUS 59,90 zł

To by było na tyle. W temacie kosmetyków jak zauważyliście skupiłam się w większości na nowościach. Część z nich od jakiegoś czasu już używam i mniej więcej mam już  wyrobioną o nich opinię, którą oczywiście za niedługo zaprezentuję na blogu. Lecz zanim to zrobię chciałabym, ba, a nawet domagam się abyście pod tym postem napisali jakiego produktu jesteście najbardziej ciekawi, a ja wtedy przygotuję dla Was recenzję tego produktu w pierwszej kolejności. Natomiast jeśli chodzi o ciuszki to podczas tych zakupów uparłąm się na kratę, biel oraz granat, który bardzo lubię :)Pozdrawiam i liczę na wspomniane wyżej komentarze. 






34 komentarze:

  1. mój facet ma ten krem z Nivea i mówi, ze jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój póki co jeszcze nic na ten temat nie mówi.

      Usuń
  2. Ale boskie trampki! :) baaardzo mi się spodobały. I wpadł mi w oko ten żel ze szczoteczką z Bioliq :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Recenzja już niebawem. Zapraszam.

      Usuń
  3. Strasznie zaciekawiła mnie ta szczoteczka, juz szukam o niej wiecej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym nie miała luny to bym kupiła Bioliq:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna też wydaje się być interesująca :D

      Usuń
  5. swietne zakupy, trampeczki wymiataja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te trampki są zarąbiste! ;)
    A jako że znam już Twoją opinię o szamponie i żelu do mycia ze szczoteczką to chętnie poczytam opinię o tej szczoteczce o oczyszczania okolic nosa, bo po raz pierwszy taką widzę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ja dojrzałam w rossmannowskim skarbie i ino czekałam, aż się pojawi na półkach. No i w końcu jest :)

      Usuń
  7. Świetne trampki:) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupki, świetne ciuszki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się, że się podobają.

      Usuń
  9. Bardzo fajne nowości ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bioliq bym wybróbowała :)


    Kilka przydatnych porad jak dobierać torebki do butów :)
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-dobrac-torebke-do-butow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. To serum z Marion jest genialne! Gdzie je kupiłaś? Ja szukałam ostatnio w Naturze i psińco :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Trampki są urocze! Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bioliq już od jakiegoś czasu mnie interesuje, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampon w kremie?! No dobra, jestem zaciekawiona ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger