wtorek, 16 czerwca 2015

Moje pierwsze zakupy na Zalando.pl

Witajcie kochani :)

Około półtorej tygodnia temu udało mi się dostać do projektu trnd "Poznaj zakupy na Zalando", który miał na celu przetestowanie jak ów sklep funkcjonuje w praktyce.

W ramach projektu otrzymałam zestaw startowy, w którym znajdował się:


  •  bon podarunkowy o wartości 100 zł do wykorzystania na zakup jednego lub większej ilości produktów na zalando.pl
  • przewodnik po projekcie,
  • 25 kuponów zniżkowych dla przyjaciół ze zniżką 20% do wykorzystania na pierwsze zakupy w w/w sklepie internetowym
  • 75 kuponów dla znajomych moich przyjaciół ze zniżką 15% do wykorzystania na zakupy bez określonej minimalnej kwoty zamówienia.



Pewnie większość z Was zna sklep Zalando.pl chociażby z bardzo wesołych reklam w tv i radio. Dla tych, którzy słyszą o nim po raz pierwszy chciałabym przybliżyć nieco informacje o w/w sklepie.
Zalando należy do wiodących sklepów internetowych z odzieżą i obuwiem w Europie, oferuje ponad 1500 różnych marek i dostawę oraz zwrot gratis. W asortymencie Zalando znajdują się zarówno marki znane na całym świecie, jak i produkty lokalnych projektantów, a także marki własne.  


Po dokonaniu zakupów muszę stwierdzić iż:

  • Zalando.pl posiada na prawdę bogaty i modny asortyment. Znajdziemy w nim rzeczy droższe jak i tańsze, dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, także nie ma szans aby ktoś " wyszedł ze sklepu z pustymi rękami" :P
  • Sklep posiada przejrzyste i intuicyjne metody wyszukiwania, które pozwalają łatwo znaleźć  interesujący nas produkt co sprawia, że zakupy dokonywane w tym sklepie są wielką przyjemnością, a w dodatku są dziecinnie proste. Nie mniej jednak aby dokonać zakupów należy się najpierw zarejestrować.
  • Przy wyborze danej rzeczy znajdziemy przy niej kompletne i przydatne informacje np. z jakich tkanin dana rzecz została wykonana, rozmiar, kolor, oraz informacje ważne od wcześniejszych klientów oraz tabelę wymiarów.
  • Bez względu na to za ile i jak duże robimy zakupy przesyłka zawsze jest bezpłatna.
  • Zamówienie otrzymujemy do domu w ciągu 3-5 dni roboczych. Otrzymujemy również opcję śledzenia przesyłki,
  • Niezależnie od przyczyn mamy 100 dni na zwrot nieużywanego produktu posiadającego oryginalną zewnętrzną metkę. Co jest dla mnie wielkim plusem, a zarazem wielkim zaskoczeniem :)
  • Zwrot towaru jest całkowicie bezpłatny, a dodatkowo nie musimy się ruszać z domu, gdyż kurier odbierze paczkę pod wskazanym przez nas adresie. Do przesyłki w razie wymiany lub zwrotu otrzymujemy gotowy list przewozowy dla kuriera :)


List przewozowy potrzebny do ewentualnego zwrotu.
Tak otrzymujemy zapakowaną paczuszkę.
A oto mój zestawik: Białe materiałowe szorty oraz top a'la koszula nocna. 

Na mnie osobiście Zalano.pl zrobiło bardzo pozytywne wrażenie, i jak najbardziej podoba mi się ich prowadzona polityka. Wybrana przeze mnie odzież posiada rozmiar S i nie uważam aby rozmiarówka była zaniżony czy też zaniżona. Co moim zdaniem dobrze rokuje na przyszłość :) Gdybym jeszcze raz miała dokonać zakupów na Zalando.pl zrobiłabym to z wielką przyjemnością. Na pewno za niedługo jeszcze tam zajrzę gdyż upatrzyłam dla siebie świetną sportową spódnicę :)
Robiliście już zakupy na Zalando.pl ? Jak Wam się podoba ich oferta?

pozdrawiam.





37 komentarzy:

  1. Świetna akcja, szkoda, że o niej nie wiedziałam bo sama chętnie bym spróbowała :) fajne ciuszki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo bardzo fajne rzeczy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka akcja to fajna reklama dla sklepu :) Ciuszki spoko, spoko, moj klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt:) na pewno zarobią na tym dużo więcej niż wydali na ten projekt. Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę, bo ja akcję przeoczyłam :D :D

    Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby to Iciu powiedział "ciocia gapa" :P
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Mają naprawdę świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne szorty! Sama chętnie bym coś zamówiła, ale aktualnie rosnę:)))) i muszę inwestować raczej w rzeczy ciążowe...:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja gdy byłam w ciąży nie kupowałam za dużo ciuszków, gdyż stwierdziłam, że sie nie opłaca. Wolałam te pieniążki przeznaczyć na ciuszki dla mojego synka. :) Powodzenia kochana.

      Usuń
  7. lubie takie topy, nawet rozważałam zakup jednego, ale koniec końców zamówiłam na zalando co innego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz muszę Cię koniecznie odwiedzić i sprawdzić co takiego fajowskiego zamówiłaś :D

      Usuń
  8. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że ty jesteś zadowolona :D Super szorty

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :) Również polubiłam się z tym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam płaszczyk, ale okazał się za duży i chcę go wymienić. Mam nadzieję, że sprawnie to pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) mnie na szczęście udało się wstrzelić w rozmiar :)

      Usuń
  11. Fajne rzeczy wybrałaś :) Lubię robić zakupy w Zalando :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować.
      Zakupy w Zalando to sama przyjemność. :)

      Usuń
  12. Lubię takie topy a'la koszula nocna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku podchodziłam do nich nieco sceptycznie ale od kiedy mam tę bardzo ją polubiłam i uważam, że świetnie pasuje do każdej stylizacji i jest mega wygodna :D

      Usuń
  13. Robiłam tam kiedyś zakupy:) sklep ok i szybka wysyłka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na zalando wchodzę bardzo często, niestety wiele ciuchów ma zbyt wygórowaną cenę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ale trzeba przyznać, że posiadają marki z bardzo wysokiej półki.

      Usuń
  15. Zdarzyło mi się robić zakupy na tej stronie i nie mam nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx. Myślę, że taki praktyczny i uniwersalny kolorystycznie :)

      Usuń
  17. A ja jakoś zawsze jak tam zaglądam to nigdy nic nie kupuje. Zawsze albo odstrasza mnie cena albo nie ma w asortymencie tego czego szukam :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też robiłam moje pierwsze zakupy na Zalando i jestem zadowolona :) tak jak piszesz asortyment rewelacyjny, jest z czego wybierać. Kupiłam kilka rzeczy bo nie wiedziałam na co się zdecydować, po przymierzałam w domu na spokojnie, oceniłam i te, które najmniej mi się podobały zwróciłam. Wszystko przebiegło bez problemu. Też mogę go śmiało Polecić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger