poniedziałek, 8 czerwca 2015

Peeling do ciała Honey Therapy bogaty w oleje roślinne i masło Shea.

Witajcie kochani

Jak Wam minął długi weekend? Czy wszyscy opaleni i wypoczęci? Bo ja aż do tego stopnia byłam zrelaksowana,  że dzisiaj  już o 5 rano snułam się po mieszkaniu :P

Wracając jednak do rzeczywistości przygotowałam dzisiaj dla Was recenzję peelingu do ciała marki Honey Therapy.


Od producenta:
Zmysłowy peeling solny z dodatkiem mleczka pszczelego, oczyszcza skórę, zmiękcza ją nawilża, a także poprawia mikrokrążenie. Sól jodowo - bromowa to intensywny zastrzyk zdrowotnych biopierwiastków.Kompozycja naturalnych olejów roślinnych i masła Shea idealnie nawilża i odżywia a cienki film ochronny chroni skórę przed wpływem niekorzystnych czynników zewnętrznych.  Polecany dla skóry suchej i wrażliwej. Peeling zawiera surowce ekocertyfikowane

Moja opinia: 

Peeling znajduje się w 200 g plastikowym okrągłym pudełku z charakterystyczną dla kosmetyków naturalnych srebrną zakrętką. Po jej odkręceniu można zauważyć dodatkowe aluminiowe zabezpieczenie, które jest świetnym rozwiązaniem, gdyż daje nam gwarancję (kolokwialnie pisząc), że nikt wcześniej nie wtykał tam swoich paluchów albo, że do produktu w czasie odkręcenia nie dostało się powietrze co w większości przypadków skutkuje wcześniejszym upływem terminu ważności. Zapach kosmetyku łagodny-piżmowy. Konsystencja gęsta z widocznymi granulkami soli jodowo-bromowej. Peeling przyjemnie rozprowadza się po ciele gwarantując nam oczyszczoną skórę wyeliminowaną z martwych naskórków. Z racji tego, że jest to kosmetyk przeznaczony dla skóry suchej i wrażliwej dlatego "dzięki kompozycji naturalnych olejów roślinnych i masła Shea peeling idealnie nawilża i odżywia, a cienki film ochronny chroni skórę przed wpływem niekorzystnych czynników zewnętrznych"  (lepiej bym tego nie opisała). Dzięki tym składnikom po zakończonej już kąpieli moja skóra nie potrzebuję dodatkowego zabiegu w postaci balsamowania, gdyż to co wtedy potrzebuje jest już zawarte właśnie w tym peelingu. Produkt określiłabym jako produkt 2 w 1 tj, Peeling z balsamem do ciała w jednym. :D Dla mnie rewelacja , a przede wszystkim oszczędność czasu oraz pieniędzy. Już wiem, że nigdy się z nim nie rozstanę :D

I co Wy na to kochani? Myślicie, że mógłby być to peeling idealny dla Was? Używałyście kiedyś peelingów o tak bogatych właściwościach?

Cena: 45 zł
Pojemność: 200 g
Dostępność: Sklep internetowy oraz punkty stacjonarne.

pozdrawiam ciepło

28 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie się z nią zapoznaj bo naprawdę warto :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prezentacja prezentacją ale efekt jaki peeling daje jest rewelacyjny :D

      Usuń
  3. kusi mnie ;)) aczkolwiek ja tam nie pogardzę żadnym peelingiem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, że kusi. Jak dla mnie ten peeling jest hitem nad hitami :D

      Usuń
  4. Kocham peelingi, ale... wylacznie cukrowe, solnych nie lubie, bo jak uzywam po depilacji, szczypie mnie wtedy skora i boooli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaufaj, że po tym peelingu takie rzeczy dziać się nie będą. Wiem z autopsji :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Fakt. Wszystkie kosmetyki tej marki tam wyglądają :)

      Usuń
  6. Lubie takie peelingi, ktore automatycznie daja uczucie i nabalsamowania ;) Ten chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo polubiłam go za ten efekt :)

      Usuń
  7. Uwielbiam peelingi ! Tego jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym ten peeling wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kuszący :) chętnie bym przetestowała taki kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam testować peelingi, ten też chętnie bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, to produkt dla mnie, uwielbiam peelingi. Sama często robie sama swój peeling kawowy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger