piątek, 26 czerwca 2015

Sprzedaż wakacyjnego JOYboxa rusza już w poniedziałek !

Witajcie


W przyszły poniedziałek rusza już czwarta, a zarazem wakacyjna edycja pudełka kosmetycznego JOYbox. Jesteście ciekawi zawartości? Jeśli tak to świetnie trafiliście. Poniżej znajdziecie zdjęcia w raz z opisem kosmetyków, które będziecie mogli wybrać do swojego pudełka :)






I co przykuło Waszą największą uwagę? Bo moją olejki, maszynka do golenia, ambrozja do twarzy oraz odżywka do rzęs :) Rozważacie zakup Joyboxa? Ja jeszcze nie wiem ale przez weekend pomyślę nad tym ;)

Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)


10 komentarzy:

  1. Moją uwagę zwróciły te same produkty i chyba wreszcie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zainteresowała ta maszynka, ale wydaje mi się, że cena jest zbyt wygórowana...
    Prócz tego to nic nie przykuło mojej uwagi i raczej nie kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty do wyboru, ciekawe jak szybko się skończą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie mam taki zapas kosmetykow ze nic nie kupuje przez minimum miesiac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cały czas sie zastanawiam...nie wiem, kusi, ale tyle mam zapasów, że ho! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba tym razem sobie odpuszczę, choć zawartość jest kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie przemawiają świeczki. Jednak na pudełko się nie skuszę ;D
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno się nie skuszę, chociaż propozycje są ciekawe :) Na razie odpoczywam od pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym zamówiła, ale niestety mój budżet nie wytrzyma ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger