piątek, 31 lipca 2015

Marmurkowy neon Pablo Color.

Ciao :)

Będąc jakiś czas temu  w  Limanowej i robiąc zakupy w okolicznym markecie natknęłam się na stojak, który był wypchany po brzegi kolorowymi buteleczkami jak się okazało z lakierami do paznokci :D Oczywiście nie przeszłam obok niego obojętnie. Dlatego pozwoliłam sobie w nim trochę pobuszować i wybrałam marmurkowy lakier do paznokci o neonowym odcieniu firmy, której dotychczas nie znałam - Pablo Color.


Od producenta:
Lakier szybkoschnący z witaminami A + E

wyprodukowany dla royal-cosmetics



Moja opinia:

Lakier znajduje się w kwadratowej, szklanej buteleczce, na której widnieje naklejona etykieta z charakterystyczną dla firmy Pablo Color złota korona. Konsystencja lakieru idealna, a pędzelek zwyczajny, raczej wygodny. Kolor w buteleczce wygląda na limonkowy neon w rzeczywistości jednak wychodzi jak żółty. Produkt posiada trzy duże zalety: po pierwsze schnie w ekspresowym tempie, po drugie nie smuży, a po trzecie bardzo podobają mi się jego marmurkowe drobinki :) Jeśli natomiast chodzi o wady to takowe też znalazłam, a mianowicie strasznie nie podoba mi się to, że potrzebuję, aż trzech warstw aby całkowicie pokryć kolorem płytkę paznokcia oraz to, że na drugi dzień na paznokciach pojawiają się odpryski. Dodam, że nie sprawdzałam jak spisze się z nałożonym top coat'em. Być może jego trwałość przedłużyłaby się o 1-2 dni. Jedna z koleżanek zapytała mnie czy mam nałożony piaskowy lakier na paznokciach, faktycznie jego struktura z daleka może na takową wyglądać ale to tylko złudzenie optyczne, gdyż lakier w dotyku jest gładki, a drobinki są tak wtopione w lakier, że się ich wcale nie wyczuwa.

Pomimo tych odprysków i tak jestem z niego zadowolona tym bardziej, że kosztował jedyne 3.50 :)

Chciałabym Was kochani również poinformować, że dzisiaj w nocy wyjeżdżam na zasłużony urlop, także, przez najbliższe dwa tygodnie nie będzie mnie z Wami. Choć jak tylko gdzieś złapię Wi-fi postaram się zajrzeć na blogspota :) Także tym, którzy są na urlopach bądź tak jak ja dzisiaj go zaczęli chcę życzyć przede wszystkim dużo słoneczka i błogiego odpoczynku. :)

Przyznajcie się lubicie neony? Czy może zdecydowanie wolicie bardziej przytłumione kolorki?

Pozdrówka

22 komentarze:

  1. Udanego wyjazdu :) lakier bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko :)

    Miłego urlopu Kochana :)

    Buziaki <3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny lakier, z chęcia pobiegłabym już po niego i go zakupiła!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No niewątpliwie wyjątkowy kolorek! Mi się podoba, za tą cenę bardzo fajnie się one sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bawcie się dobrze ;)

    Lakier boski, ale ta trwałość mi się nie spodobała ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wyjazdu :)
    A lakier wygląda super z chęcią sama nabyłabym taki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznee <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam neony! Zwlaszcza latem :) Milego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety! Co za kolorek! :) Lubię neonki, ale jeszcze takiego ładnego nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drobinki jak i sam kolor lakieru wymiatają ! Jednak jestem taką nudziarą, że na moich paznokciach królują stonowane barwy, więc szału nie ma :D Buziaki :*

    Zapraszam do siebie : *
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ciekawie wygląda ten lakier. Jednak odpryski na 2 dzień skutecznie mnie zniechęcają nawet jak za tak niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie mój kolor z tymi drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam kiedyś w Limanowej ;-)
    A kolorek super !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor! Bardzo lubię neony, szczególnie w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier na paznokciach prezentuje się cudownie <333

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z przeglądem dresslink? To dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor znam z realu i jest śliczny :) a i cenowo przystępny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam w zeszłym roku jednego różowego lemaxa i całkiem miło go wspominam. Ten również ładnie się prezentuję :) obs.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygląda ;)! Ja lubię i neony i przytłumione kolor, zależy jaki mam humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozostaje wiernie przy klasycznych czerwieniach, z Eveline Cosmetics są piękne i trwałe. Nie eksperymentuje za dużo.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger