poniedziałek, 19 października 2015

iWHITE-profesjonalny zestaw do wybielania zębów. Recenzja.

Witajcie :)

Dzisiaj pod lupę wezmę profesjonalny zestaw do wybielania zębów iWHITE. Od zeszłego miesiąca jest już dostępny w sklepach stacjonarnych takich jak: Rossmann lub Super-Pharm. Cena jest bardzo zróżnicowana pomiędzy powyższymi drogeriami. Rossmann - 79,99 zł Super-Pharm nawet 129,99 zł. To, że zdecydowałam się na zakup w Rossmanie to raczej oczywiste :) Nikt nie lubi przepłacać, a już na pewno nie o 50 zł :P




Od producenta: 

iWhite Instant różni się od innych produktów wybielających, ponieważ:zapewnia NATYCHMIASTOWY EFEKT wybielający i AKTYWNIE USUWA PRZEBARWIENIA – dzięki unikalnej technologii wytwarzania powłoki z krystalizowanego wapnia, ten innowacyjny jednoetapowy system pozwala na uzyskanie natychmiastowego, naturalnego efektu wybielającego.Oprócz technologii wytwarzania powłoki z krystalizowanego wapnia zawiera nowatorski składnik wybielający zęby: kwas ftalimidoperoksykapronowy (PAP). jest źródłem wapnia dla szkliwa zębów, co wpływa na ich WZMOCNIENIE.Jest to system jednoetapowy - nie trzeba czyścić ani wygotowywać nakładek, nie ma problemu ze strzykawkami lub szczoteczkami, odmierzaniem porcji żelu czy stosowaniem specjalnej pasty lub płynu do płukania zębów.Nakładkę zaprojektowano tak, aby wybielała zarówno przednią, jak i tylną powierzchnię zębów. To ważne, ponieważ zęby są częściowo przezroczyste i przebarwienia znajdujące się na ich tylnej powierzchni mogą być widoczne na przedniej. Jest łatwy w stosowaniu: uniwersalne nakładki w jednym rozmiarze są miękkie i elastyczne.Nie nie jest konieczne mieszanie składników, każdą nakładkę wypełniono odpowiednią ilością żelu, który ma specjalnie opracowaną formułę, aby nie powodować nadwrażliwości zębów.Dowiedziono klinicznie, że produkt jest bezpieczny, nie zawiera nadtlenku wodoru i nie działa podrażniająco na zęby i dziąsła. iWhite Instant jest łatwym w stosowaniu i bezpiecznym produktem do wybielania zębów o natychmiastowym działaniu. Zabieg wybielający przeprowadzany w domu zajmuje tylko 20 minut dziennie, pozwalając na uzyskanie natychmiastowego efektu wybielenia zębów do 8 odcieni. Produkt możesz stosować przez 5 kolejnych dni, dzięki czemu rezultat będzie jeszcze lepszy, lub aplikować raz na jakiś czas, gdy uznasz, że to konieczne. Higienicznie zapakowane nakładki w uniwersalnym rozmiarze wypełnione są aktywnym żelem.


Moja opinia:
Ogólnie mówiąc moje zęby są specyficzne. Nie należą do mega żółtych ale też nie do białych z czego oczywiście nie jestem zadowolona. Próbowałam już wiele wybielających specyfików i zazwyczaj żadne z wcześniejszych produktów nie dawało żadnych efektów. Dlatego na parę lat zrezygnowałam z wydawania pieniędzy na produkty a'la wybielające tłumacząc sobie, że najwidoczniej moja kość już taka jest i nic z tym nie dam rady zrobić, bynajmniej sama. Fakt jest taki, że wizualnie może nie należą do najładniejszych ale za to są zdrowe i mocne jak dąb :) Coś za coś :P  Lecz pewnego, pięknego dnia przeglądając Rossmannowskiego Skarba, na stronach z nowościami na półce zauważyłam iWhite, który mnie zainteresował dlatego postanowiłam przyjrzeć mu się bliżej. Z początku oczywiście poczytałam recenzje na blogach. Co prawda na tamten moment  nie było ich za wiele więc postanowiłam, że zaryzykuję i dam szansę temu zestawowi. Czy słusznie? Zaraz się dowiecie  z opublikowanych poniżej zdjęć :) 







I co Wy na to ? Producent obiecywał nawet do 8 tonów jaśniejsze zęby. W moim przypadku jest to ok. 1-2 tony. Lepszy rydz niż nic prawda ? Efektem była zdumiona na samym początku. Lecz niestety po skończeniu kuracji i piciu codziennie ciemnej, czarnej herbaty moje zęby wróciły do stanu pierwotnego :( No cóż nic nie jest wieczne :P ale mogę być dumna z tego, że przez parę dni miałam o kilka ton bielsze zęby. Prócz tymczasowego wybielenia nakładki profesjonalnie oczyszczają płytkę nazębną, nie niszczą szkliwa oraz nie podrażniają dziąseł, Warto też dodać, że bardzo ładnie radzi sobie z usuwaniem kamieni nazębnych :) Smak pasty wybielającej umieszczonej w nakładce nie jest smaczny i nie ma nic wspólnego z klasyczną pastą do mycia zębów- to taki minusik :P  Widziałam również, że na rynku pojawiła się pasta wybielająca iwhite o bardzo podobnym działaniu, na którą mam wielką chętkę :D 
Pamiętajcie jednak kochani, że zęby i ich wybielanie to sprawa bardzo indywidualna dlatego  jeśli wiecie, że macie bardzo wrażliwe zęby przemyślcie wcześniej 5 razy zanim użyjecie jakiś produkt wybielający. 

Czy jestem zadowlonna z iWhite ? Poniekąd jestem. Szkoda tylko, że efekt ten nie utrzymał się na dłużej. Ale mam nadzieję, że jak kupię pastę iwhite to powróci efekt ze zdjęcia PO :)

Używałyście zestawy wybielającego iWhite? A może jesteście w trakcie? Co o nich myślicie ?

pozdrawiam 


13 komentarzy:

  1. efekt jakby nie patrzeć widoczny gołym okiem! ja nie używam takich rzeczy, mam zbyt wrażliwe zęby

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest moim zdaniem widoczny, tylko straszna szkoda, że tak krótkotrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie to są wady takich specyfików :D najlepiej je stosować na jakieś większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam, ale efekt podoba mi się :) Kiedyś kiedyś miałam paski wybielające, ale niestety po 3 tygodniach efekt całkowicie znikł, więc dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo, efekt widać! Ja niestety nie skuszę się ze względu na bardzo wrażliwe zęby, ale może męża namówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używałam pasków do wybielania z allegro nazywają się Bright White http://sylwiabloguje.blogspot.com/2015/04/paski-wybielajace-do-zebow-bright-white.html Pisałam o nich pod tym linkiem. Mi naprawdę podziałały nawet o kilka tonów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt jest :)) delikatny lecz widoczny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widoczna różnica, właśnie sama się zastanawiam nad jakimś zabiegiem wybielającym lub takimi paskami, ciekawe jak długo utrzymuje się ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też wybrałam iWhite i jestem bardzo zadowolona z wyboru. Zdecydowane wybielenie, efekt się utrzymuje. Bez wahania mogę polecić tą metodę

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam iWhite i efekty są dla mnie super :) W rossmann jest też teraz promocja na nakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt :) Czytałam wiele opinii na temat wybielania w domu i boję się uszkodzenia szkliwa. Być może kiedyś zdecyduję się na profesjonalne wybielanie w gabinecie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger