niedziela, 1 listopada 2015

PANTENE PRO-V Naprawa&Ochrona Air-Light.Lekka odżywka w PIANCE pod prysznic.


Cześć kochani.

Parę tygodni temu dzięki internetowej platformie Everyday Me udało mi się dostać do grona ambasadorów Pantene Pro-V, która dała mi możliwość  przetestowania innowacyjnych i rewolucyjnych odżywek do włosów w formie pianki :D Dodam również, że pierwsza premiera nowych produktów Pantene oraz przyzwolenie na ich testowanie odbyła się w naszym kraju, a  na podstawie naszych opinii zostanie sporządzona statystyka, która obiegnie cały świat :D
Ale zanim pojawi się w różnych zakątkach świata dobrze by było, aby w Polsce każdy o nich usłyszał, a najlepiej wypróbował na własnych włosach :P


Od producenta:
100% odżywienia, 0% obciążenia. Pierwszy tego typu produkt na rynku stworzony do włosów cienkich, które często pozbawione są nawilżenia i ochrony przed uszkodzeniami. Marka Pantene zrewolucjonizowała pięlęgnację włosów cienkich i stworzyła lekką odżywkę w piance, która jest szansą wybawienia dla kobiet, których tradycyjne odżywki  są zbyt "ciężkie". Lekka jak powietrze pianka Pantene wnika głęboko we włosy i nawilża je od wewnątrz, nie obciążając.   Sekret skuteczności odżywki w piance tkwi w jej konsystencji. Składniki tworzące pianę zostały wprowadzone do składników nawilżających produktu i łączą się z nim, tworząc doskonałą formułę. Gdy lekka pianka jest wystawiona na działanie powietrza, pęcherzyki powietrza powiększają się, uwalniając składniki odżywcze tak, aby prędko wniknęły we włosy i nawilżyły je. Pęcherzyki zostały tak opracowane, by zadziałać w odpowiednim momencie. Jeśli stałoby się to zbyt wcześnie, włosy zostałyby nierówno pokryte, a jeśli za późno - włosy byłyby za mało odżywione. Produkt przeznaczony jest do spłukiwania, dzięki czemu pozostawia uczucie czystości i lekkości.





Moja opinia:


Pianka znajduje się w typowym jak dla tego typu kosmetyków opakowaniu. Metalowy pojemnik o pojemności 180 ml zakończony jest dużym atomizerem. Konsystencja produktu jak sama nazwa na to wskazuję jest w formie pianki, która posiada bardzo lekki i przyjemny zapach. A po jej użyciu moje włosy mogą cieszyć się jej zapachem do kolejnego umycia :D
Aby jednak pianka wydostała się z opakowania trzeba jak to zwykle energicznie wstrząsnąć. Jak pianka działa ? Rewelacyjnie :D Po pierwsze: rozwiązanie w piance jest niebywale praktyczne i wygodne. Po drugie: włosy pięknie lśnią, są sypkie, odżywione, pachnące i w ogóle nie obciążone ! Szybko się wchłania i bardzo dobrze spłukuje. Ponad to posiada rewelacyjny skład  bez sylikonów i parabenów, a oprócz tego można ją kupić w atrakcyjnej cenie. Zauważyłam jednak aby efekt był w 100% pożądany tj, nawilżenie z odżywieniem najlepiej zastosować intensywnie regenerujący szampon Pantene Pro-V.
Ogólnie rzecz ujmując jestem bardzo pozytywnie zaskoczona odżywką w piance i strasznie rajcuje mnie jej używanie :P Jak dla mnie jest to bardzo dobry jakościowo produkt-wystarczy spojrzeć na skład i efekty. Dziewczyny jeżeli Wasze włosy potrzebują odżywienia, nawilżenia oraz niesamowitej lekkości to wyrzućcie do kosza swoje obciążające odżywki pełne świństw tj. sylikony i parabeny i udajcie się do Rossmanna po jedną  z odżywek :) Satysfakcja gwarantowana :) Polecam.









z pozdrowieniami




28 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą odżywkę intensywna regeneracja!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję użyć takiej odżywki w piance i sama nie wiem co o niej myśleć... Włosy były całkiem fajne, ale czegoś mi brakowało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś przed jej nałożeniem szamponu Pantene z tej samej linii? Jeśli nie to spróbuj. Efekt wtedy będzie zupełnie inny :)

      Usuń
  3. Jakoś nie sięgam po kosmetyki tej firmy ale ta pianka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę lat temu nie miałam zastrzeżeń do tej marki. Dopóki nie zaczęła jej reklamować pani Żmuda-Trzebiatowska. Moim zdaniem od tamtej chwili coś sie popsuło. Ale teraz muszę przyznać, że Pantene wraca ze świetnym produktem :) radzę spróbować :)

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie nią, choć na razie jestem wierna Delii i nie zamierzam jej zdradzać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. W takim razie jak Ci się delia znudzi to już wiesz jaką będziesz mieć alternatywę :P

      Usuń
  5. Wygląda super, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i skusiłaś mnie :D
    Zakupiłam piankę intensywna regeneracja razem z szamponem z tej linii :)
    Akurat była promocja więc jeszcze bardziej cieszą mnie moje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona podobnie jak ja. Koniecznie daj znać :)

      Usuń
  7. też mi się podoba, byłaby idealna gdyby mogła być bez spłukiwania ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coTy. Lubisz odzywki bez spłukiwania? Podziwiam bo ja na takie nawet nie zwracam uwagi 😊

      Usuń
  8. Ciekawa jestem jakby ta pianka na moich włosach sie sprawowała ? Super post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz 😜

      Usuń
  9. Muszę przyznać że nie widziałam jeszcze tego produktu a wygląda naprawdę fajnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna taka na rynku w formie pianki 😊 Możesz je dostać. W Rossmannie.

      Usuń
  10. całkiem dobra odżyweczka,, lekka , nie obciążająca włosów... :) przyjemna .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, ciekawe czy poradziłby sobie z odpowiednim odżywieniem moich suchych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi całkiem dobrze sobie radzi 😊 dodam, że co 3 miesiące farbuję włosy na blond

      Usuń
  12. Myślisz, że któraś z tych odżywek będzie się nadawać do włosów przetłuszczających się? (takich mocno przetłuszczających się zwłaszcza u nasady). Bo szczerze mówiąc Twoja recenzja sprawiła, że mam chrapkę na takie efekty, o jakich piszesz... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tylko i wyłącznie Aqua light :) no i jeden warunek nigdy nie nakładaj odżywki na całe włosy :)

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger