sobota, 28 listopada 2015

Zestaw do Mikrodermabrazji TimeWise® Mary Kay.

Hello

W dniu dzisiejszym chciałabym Wam przedstawić kolejny produkt marki Mary Kay, który zakupiłam ze względu na rekomendację kosmetyczki, u której miałam okazję gościć parę misięcy temu. Produktem tym jest domowy Zestaw do  Mikrodermabrazji TimeWise®.

Mikrodermabrazja stała się ostatnio bardzo modnym zabiegiem kosmetycznym poprawiającym stan naszej skóry poprzez intensywne ścieranie martwego naskórka. 
Coraz więcej firm kosmetycznych zaczęło wypuszczać specjalne kosmetyki lub całe zestawy mające na celu odzwierciedlenie tego zabiegu. Taką firmą jest m.in. Mary Kay.


Od producenta:

Zestaw do Mikrodermabrazji TimeWise®
Połączenie zaawansowanego złuszczania skóry z lekkim lawendowym serum, pomaga walczyć z pierwszymi zmarszczkami, rozszerzonymi porami skóry, dlatego teraz możesz cieszyć sie gładką skóra zaraz po aplikacji produktu. 
Krok 1:Oczyszczanie, to zaawansowany preparat złuszczający, który zawiera kluczowe składniki złuszczające używane przez dermatologów, dodają one skórze energii i efektywnie usuwają martwy naskórek z powierzchni skóry i porów. Ten proces pomaga zmniejszyć widoczność porów i odżywia skórę od środka, ponieważ zwiększa mikrocyrkulację. Ta czynność sprowadza więcej tlenu na powierzchnie skóry, aby pobudzić cyrkulację, dlatego skóra promienieje zdrowym blaskiem. 

Krok 2:Uzupełnienie, karmi i odżywia skórę od zewnątrz, swoim ekskluzywnym kompleksem Mary Kay® triple-tea complex, i innymi witaminami, które są antyoksydantami i przeciwdziałają podrażnieniom skóry, odżywiają ją. Skóra staje się gładka i miękka po kroku 1:Oczyszczaniu.


Moja opinia:

Zestaw do mikrodermabrazji Mary Kay zapakowany jest w kartonowe różowo-czarne pudełko.
W środku znajduje się tubka z peelingiem, który posiada złuszczające kryształki oraz preparat z atomizerem zmniejszającym pory z witaminami C i E, wyciąg z herbat i silne przeciwutleniacze.
Pojemność produktów niewielka, zaledwie 57 g. Gdy kosmetyczka stwierdziła, że oba preparaty starczają na ok. 2 lata lekko w to zwątpiłam. Ale nic bardziej mylnego. Oba produkty stosuję prawie od 4 miesięcy i muszę przyznać, że niewiele z nich ubyło. Oba produkty są bardzo wydajne i bezzapachowe.

Preparat zawierający peeling jest z typu drobnoziarnistych peelingów, które są mocnymi zdzierakami :D Mnie to bardzo odpowiada gdyż jestem ich zwolenniczką. Wtedy widzę i czuję, że na mojej skórze coś się dzieje :D Jeśli chodzi o jego działanie jestem nim zachwycona. Już od pierwszego użycia można zauważyć, że cera jest gładka jak pupa niemowlęcia, na której nie ma śladu martwych naskórków. Prócz tego 
odświeżona, wymasowana do tego stopnia, iż nabiera ładnych kolorów. A systematyczne stosowanie raz na 2-3 dni powoduje całkowite usunięcie przebarwień skórnych.

Preparat zmniejszający pory z witaminami to istna bomba witaminowa, którą skóra pochłania jak smok wodę :D Po nałożeniu skóra staje się gładka, zmniejsza zaczerwienia po wcześniejszym użyciu peelingu, a jej beztłuszczowa konsystencja nie pozostawia żadnego filmu na skórze. Natomiast 
systematyczne stosowanie sprawia, że pory są widocznie zwężone.

Produkt jednym i drugim produkcie nie wystąpiła reakcja alergiczna, a stan skóry widocznie się poprawił. Zestaw ten polecałabym osobom, które zmagają się z mieszaną lub tłustą skórą. Odradzałabym natomiast osobom, które posiadają bardzo wrażliwą cerę. Moim zdaniem produkty te są godne polecenia i mimo swojej wysokiej ceny tj. 219 zł są tego warte.

Co myślicie o tego typu produktach ? Byłyście kiedyś na zbiegu mikrodermabrazji?

pozdrawiam





20 komentarzy:

  1. Świetny zestaw ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz ze do cery ze skłonnością do trądziku będzie okej ? :) fajny produkt nawet jak za taką cena skoro starcza na długo warto zainwestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na jakiej dużej powierzchni masz ten trądzik. Jak na niewielkiej to przy stosowani peelingu możesz pomijać krostki.

      Usuń
  3. póki co mikrodermabrazja nie jest mi znana.. za rok będę się uczyć ją wykonywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Czyli rozumiem, że kształcisz się na kosmetologa?

      Usuń
  4. Jakiś czas temu miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu Maty Kay i wypróbować tą mikrodermabrazję. U mnie skończyło się natychmiastowym zaczerwienieniem się skóry. Mam cerę mieszaną, jednocześnie naczynkową. Do takiej cery niestety odradzam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż każda cera jest inna. Szkoda, że sie nie sprawdził.

      Usuń
  5. Nie wiem czy przy mojej wrażliwej cerze było by ok :) ale kosmetyki mnie bardzo zainteresowały :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może akurat by Ci spasował :) Musiałabyś spróbować.

      Usuń
  6. Ooo coś zdecydowanie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłby idealny dla mnie, bo mam cerę tłustą i mieszaną. W dodatku także bardzo wrażliwą i tutaj mam dylemat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś ewentualnie powoli i delikatnie wcierać peeling w skórę.

      Usuń
  8. Niestety nie dla mnie, jako że mam bardzo wrażliwą skórę i większość produktów po prostu nie nadaje się do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam alternatywy dl amikrodermabrazji i tu trafiłam:) Zapowiada się bardzo dobrze;) Mikrodermabrazję stosuję już kilka lat, ale niestety moja skóra jest podrażniona i tej wiosny będę musiała zrezygonować z zabiegów:( Może skuszę się na taki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger