wtorek, 1 grudnia 2015

Dear Santa Claus. Moja wishlista.


Hejcia kochani :)

Za 5 dni Mikołajki . Macie już przygotowane prezenty dla swoich bliskich, a może jesteście w trakcie ich kupowania? Chyba, że tak jak ja nie obdarujecie swoich bliskich prezentami w tym dniu?
W śród moich bliskich Mikołajki obchodzą tylko Ci najmłodsi czyli np. mój Synek :P Z resztą rodziny obdarowujemy się prezentami pod choinką 24 grudnia. Chociaż w tym roku postanowiłam zrobić mały wyjątek i zamierzam obdarować swojego Męża prezentem również w Mikołajki. Myślę, że On to jednak ma ze mną za dobrze :P
Prezenty pod choinkę  dla Rodziców, Brata, Synka oraz jeszcze raz Męża mam już zaplanowane, teraz tylko czekam na odpowiedni moment aby ruszyć do Galerii handlowej :)
A co ja bym chętnie chciała znaleźć pod choinką? Poniżej moja wishlista :)
Podzieliłam prezenty na trzy kategorie:
  • UŻYTECZNY
TWARZOWE OKULARY KOREKCYJNE
mój wzrok po ciąży znacznie się pogorszył, a okulary, które posiadam na dzień dzisiejszy pozostawiają wiele do życzenia. Dlatego postanowiłam, że z uzbieranych funduszy, które dostanę pod choinkę przeznaczę właśnie na ten cel. Zdecydowanie ułatwią mi codzienne życie.
źródło: polski.pl


  • PRAKTYCZNY

STARTOWY ZESTAW DO MANICURE HYBRYDOWEGO.
Od kilku miesięcy marzy mi się aby posiadać taki zestawik. Z miesiąca na miesiąc obiecuję sobie aby go kupić ale jakoś tak nigdy mi nie po drodze aby sfinalizować ten zakup. Uważam, że ten prezent sprawiłby mi największą radość w tegoroczne Święta.
źródło: https://www.google.pl/search?q=ksi%C4%85%C5%BCka+kt%C3%B3rej+nie+ma&biw=979&bih=593&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjM3-OwurrJAhVHOxQKHUqQC9AQ_AUIBigB#tbm=isch&q=zestaw+mani+hybrydowe&imgrc=Rid4FMkuKebf-M%3A


  •  Z KOBIECĄ FINEZJĄ
PERFUMY.Uważam, iż perfumy to jeden z niewielu prezentów, który zawsze będzie trafiony. Pod warunkiem, że wiemy jakie są upodobania osoby obdarowywanej. Z racji tego, iż moje kochane So Elixir i oraz CK thruth kończą powoli swoją żywotność, życzyłabym sobie tym razem zmysłową i bardzo kobiecą Euphorię CK.


  • UŻYTECZNY
 Książka również będzie świetnym prezentem bynajmniej dla tych, którzy je kochają podobnie jak ja :) W ten magiczny czas mam ochotę przeczytać 3 pozycje: Ałbeny Grabowskiej "Lady M", Santiago Pajares'a "Książka, której nie ma" oraz Joanny Nowickiej "Indie. Trzy na godzinę".
Źródła: empik.pl


To by było na tyle. Przyznajcie, że nie jestem wymagająca :P

Pozdrawiam



30 komentarzy:

  1. Euphoria piękny zapach... Szkoda, że taki drogi, ale uwielbiam!

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na iperfumy można dostać w dużej promocji :D

      Usuń
  2. zestaw do hybryd <3
    polecam heh,
    zappraszam Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. hybrydki to coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też mnie niesamowicie kuszą :D

      Usuń
  4. Euphoria tak jak fajna, tak krotko niestety sie trzyma :( Okulary swoje mam i mimo, ze slepa jestem dosc zacnie, to jednak nie nosze, bo nie lubie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...zastanawiające. Co do okularów to dorzuć kiedyś w nich fotkę :)

      Usuń
    2. Mowy nie ma, chociaż sporo osób mówi, że fajnie w nich wyglądam :D Używam ich tylko do jazdy autem w nocy :P

      Usuń
    3. Na pewno dobrze w nich wyglądasz. Jestem wręcz o tym przekonana ;)

      Usuń
    4. Ha widzę pewne podobieństwo. Też nie lubię siebie w okularach (ale je noszę mimo wszystko, bo mam po -3,5 w każdy oku). A ludzie wokół mnie wciąż mi powtarzają, że w okularach mi do twarzy i nie mogą się przyzwyczaić, kiedy mam na sobie szkła kontaktowe. Ponoć bez pingli wyglądam dziwnie :D

      Usuń
    5. -3,5 to spora wada. Ja póki co mam -0.75. Tzn. miałam. Pewnie od ostatniego czasu wada sie pogłębiła. Jeżeli ma się okulary dobrze dobrane do kształtu twarzy to nie ma możliwości aby w nich źle wyglądać 😊

      Usuń
    6. No, to znaczy że ja mam dobrane idealnie :D

      Magda, zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award :) Jeśli zechcesz wziąć udział w zabawie, zajrzyj do mnie! W najnowszym wpisie znajdziesz 11 pytań ;)

      Usuń
    7. Dzięki. Postaram sie dzisiaj najpóźniej jutro odpowiedzieć 😊

      Usuń
  5. Świetna lista! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw startowy do hybryd też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Euphoria... mmm... przepiękny zapach. Uwielbiam go. Ale i bardzo lubię zapachy od Naomi Campbell. W Superpharmie Euphoria jest teraz w promocyjnej cenie, z tego co widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem. Ale na iperfumy znalazłam taniej :)

      Usuń
    2. Ooo, dzięki za info, przyda się :-)

      Usuń
  8. Ostatnio kupiłam taki zestaw startowy do manicure hybrydowego z produktami Semilac, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw do hybrydy to moje marzenie, ale nie wiem jak potem z kondycją paznokci, słyszałam, że trochę je niszczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod choinką znalazły się wymarzone prezenty? :) Też najbardziej lubię dostawać prezenty w jakiś sposób uzyteczne, to jednak często wyklucza niespodzianki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw do robienia hybryd też bym chętnie sobie sprawiła, ale narazie moim priorytetem jest kupno dobrego aparatu :)

    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger