czwartek, 15 września 2016

Sierpniowa Paczka Z Programu Nowości Rossmann

Hej kochani

Chcę Wam przedstawić moją ostatnią paczkę z programu nowości rossmann. Tym razem znalazło się w niej mało kosmetyków, a więcej gadżetów. Ale wyjątkowość tkwi w niej taka, że potrafiła zadowolić każdego członka mojej rodziny. 

O to co w niej otrzymałam:

1. Eveline Cosmetics, Oils of Nature, suchy olejek + regenerujące serum, 10w1 do twarzy i ciała
2. L'Oréal Paris, Age Perfect Złoty Wiek, różany krem wzmacniający, na dzień, 60+
3. Gillette Fusion Proglide, Proshield, maszynka do golenia oraz dodatkowe wkłady
4. Oral-B, Vitality Kids, Star Wars, szczoteczka elektryczna dla dzieci
5. Naomi Campbell, Pret a porter, woda toaletowa dla kobiet



Jakiego produktu jesteście najbardziej ciekawi? Wypowiedzcie się, a w pierwszej kolejności wrzucę jego recencję.

pozdrowionka 

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa jestem zapachu Naomi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten suchy olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naomi może zrobić furorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię olejki w pielęgnacji więc chyba piewszy produkt najbardziej mnie ciekawi ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczoteczka na pewno jest fajna dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żdecydowanie najbardziej zaciekawił mnie olejek z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger