poniedziałek, 24 października 2016

PAŹDZIERNIKOWA PACZKA Z PROGRAMU NOWOŚCI ROSSMANN.

Hej !

Wczoraj miałam okazję odebrać kolejną paczkę z programu nowości Rossmann
Tym razem pudełko obfituje w nowe marki t.j Selfie Projet oraz Franck Provost Paris, które obstawiam, że staną się hitem. Z racji na swoje zastosowanie i wyjątkowy skład. 

To który produkt chcielibyście poznać bliżej ?


1. Got2b, Insta-shine, lakier nadający połysk.
2. FRANCK PROVOST, OLEO SUPREME, olejek 3w1 do włosów suchych.
3. FRANCK PROVOST, CREATEUR DE VOLUME, szampon nadający objetości, do włosów cienkich, przeciw wypadaniu włosów.
4. FRANCK PROVOST, CREATEUR DE VOLUME, odżywka bez spłukiwania, do włosów cienkich, przeciw wypadaniu włosów.
5. AA, Ethnic Beauty, krem maska do rąk i paznokci wygładzający.
6. Selfie Project, żel do mycia twarzy.
7. Selfie Project, lekki krem matująco-nawilżający.
8. Selfie Project, ultra oczyszczające plastry na nos.


pozdrowionka :)

18 komentarzy:

  1. Fajna zawartość, ja mam trochę inny zestaw, ale wiele rzeczy się powtarza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam sie troszkę, który zestaw wybrać. Ale w końcu padło na ten.

      Usuń
  2. Kosmetyki Franck Provost najbardziej mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale mnie to nie dziwi. Tym bardziej, że są produkty najczęściej wybierane we Frnacji 😁

      Usuń
  3. świetna zawartość! wszystko mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowości, żel do mycia twarzy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam o odwiedzin, bo na pewno się pojawi jego recenzja 😊

      Usuń
  5. Świetne te nowości. Życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczuszka, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak, zwłaszcza kosmetyki do włosów i twarzy 😁

      Usuń
  8. Ale fajna paczka :D

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger