czwartek, 6 października 2016

WRZEŚNIOWA PACKA Z PROGRAMU NOWOŚCI ROSSMANN

Cześć i czołem :)


Parę dni temu zawitała u mnie wrześniowa paczka z programu nowości Rossmann
.
A o to co się w niej znalazło:

1.Police, Forbidden, woda toaletowa dla kobiet
2. Kolastyna, Laser-Lift 7D, ujędrniający krem, na dzień dobry, i na dobranoc 40+
3. Ewa Schmitt, pędzelki wymienne do cieni, 4w1
4. Bourjois, Twist Up The Volume, maskara, Black Balm





Tak jak poprzednio zapytam, którego produktu jesteście najbardziej ciekawi? 
Wypowiedzcie się, a ja na dniach opublikuję recenzję z waszym wyborem.

pozdrawiam ciepło.


3 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa zapachu tej wody toaletowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa zapachu wody toaletowej jak i samej maskary.
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie zaciekawiła woda, jej wygląd jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger