niedziela, 27 listopada 2016

LISTOPADOWE NOWOŚCI Z PROGRAMU ROSSMANN

Cześć


Ciekawi jakie nowości kosmetyczne czekają na Was w nadchodzącym miesiącu w drogeriach Rossmann




Tak o to prezentuje się wspaniała? dziewiątka




1. Garnier, Skin Naturals, żel micelarny do skóry wrażliwej.

2. Palmolive, Gourmet Coconut, żel pod prysznic.
3. Lady Speed Stick, Fresh & Essence Cool Fantasy, antyperspirant w sztyfcie.
4. Eveline Cosmetics, Slim Extreme 4D Professional, superskoncentrowane nocne serum antycellulitowe.
5. Wibo, Rice Powder, puder sypki.
6. Glade by Brise, Owoce Leśne, świeca zapachowa.
7. Dermika, 1.2.3., 3-etapowy program normalizujący, cera z niedoskonałościami.
8. Glade by Brise, automatyczny odświeżacz powietrza o zapachu czystej świeżości.
9. Carex, antybakteryjne mydło w kostce, Aloe Vera.

Na koniec tradycyjnie zapytam, który produkt Was najbardziej ciekawi?
Piszcie, a ja dla Was je zrecenzuję. 

W ogóle dużo z Was pyta mnie na #instagramie w jaki sposób można zgłosić się do programu i jakie są jego zasady dlatego myślę, że za jakiś czas stworzę osobny post na jego temat. Zachęcam zatem do śledzenia i obserwowania aby być na bieżąco :)

pozdrawiam 

17 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej ciekawi puder ryżowy :))
    A do programu nowości próbowałam się zgłosić kilka razy,niestety z marnym skutkiem :p ale nie poddaje się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przypuszczam, że będzie hitem tej paczki 😁 Próbuj dalej. Może w końcu sie uda 😊

      Usuń
  2. Liczyłam na więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej zdjęć pojawi się przy recenzji produktów.

      Usuń
  3. Żel od Palmolive wpadł mi w oko, bardzo lubię inne od tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten odświeżacz jest świetny mam go i lubię :))

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ja też go polubiłam od pierwszego psiknięcia.

      Usuń
  5. jedno z lepszych pudełek z nowościami, wszystkie sa mega i na pewno się przyjmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt :) choć najbardziej ciekawa jestem pudełka grudniowego :D

      Usuń
  6. Żel micelarny Garniera zdecydowanie mnie zaciekawił. Jestem fanką ich różowego płynu micelarnego, więc ten produkt bardzo mnie zainteresował. Chętnie poczytam o nim coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do odwiedzania bloga, bo recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
  7. To pudelko wyjatkowo mi sie podoba, poprzednie jak dla mnie byly kwestia gustu. LSS musze miec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się w nich zróżnicowanie produktów. I nie wiem czy robią to świadomie czy nie ale kolorostyka opakowań idealnie ze sobą się współgra. A LSS już wypróbowałam i jestem mile zaskoczona :D właściwie to bardzo mile.

      Usuń
  8. Ja najbardziej jestem ciekawa pudru ryżowego z Wibo. Jestem miło zaskoczona, czekałam na taki produkt w ich ofercie. Uwielbiam wszystko, co kokosowe, więc z chęcią spróbuję też żelu pod prysznic :)
    P.S. Dziękuję za obserwację na Insta, bardzo mi miło. Obserwuję też bloga i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam go bardzo ciekawa i bardzo mnie ucieszył fakt, że znalazł się w pudełku. Dzięki za obserwację i migusiem lecę do Ciebie :)

      Usuń
  9. Też niedawno odebrałam swoje kolejne pudełko z Programu Nowości, może jutro uda mi się wrzucić zawartość na bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger