wtorek, 1 listopada 2016

SELFIE PROJECT, ŻEL DO MYCIA TWARZY BEZ SLS, SLES ORAZ OLEJU PARAFINOWEGO!

Ciao

Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, nowej marki SELFIE PROJECT, która specjalizuje się w produktach do pielęgnacji twarzy i za niedługo będzie dostępna tylko w drogeriach Rossmann. 
Ponad to warto przyjrzeć mu się bliżej, gdyż jest godny uwagi ze względu na swoje dobroczynne właściwości.
Na pewno będzie zachwyceni.



OPIS PRODUKTU
Żel do mycia twarzy dokładnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i sebum, niweluje bakterie odpowiedzialne za trądzik. Odblokowuje pory, pozostawia skórę czystą i odświeżoną. Bez SLS i SLES! Te surfaktanty dobrze się pienią, ale mogą przesuszać skórę i prowadzić do nadmiernego wydzielania sebum. Żel do mycia twarzy Selfie Project opiera się na kombinacji delikatnych dla skóry surfaktantów, które skutecznie oczyszczają cerę bez jej przesuszania! Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji młodej cery. Wyciąg z Białej Wierzby jest źródłem naturalnego kwasu salicylowego, który działa antybakteryjne, oczyszcza i wygładza skórę. Zwęża pory, działa przeciwzapalnie i pobudza krążenie w skórze, dzięki czemu jest ona lepiej dotleniona i ma zdrowszy koloryt. Wyciąg z Black Quinoa delikatnie oczyszcza, nawilża i odżywia. Łagodzi i koi zaczerwienienia, uspokaja skórę.

SKŁAD

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Salix Alba (White Willow) Bark Extract, Chenopodium Quinoa Seed Extract, Betaine, Capryloyl Glycine, Xylitylglucoside, Hexylene Glycol, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Tetrasodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Parfum, Limonene.

MOJA OPINIA

Żel do mycia twarzy Selfie Project ma w sobie wszystko to co potrzebuje młoda, wrażliwa i skłonna do trądziku skóra. Uwielbiam produkty, które posiadają dobroczynne i botaniczne składniki bez SLSÓW i SLESÓW oraz oleju parafinowego, i ten produkt taki właśnie jest. Dzięki dobroczynnym składnikom nasza twarz jest dogłębnie oczyszczona z demakijażu oraz z bakterii, które odpowiadają za powstawanie trądziku. Podczas codziennego stosowania nasza cera jest promienna, zmatowiona, odżywiona, a wypryski zmniejszone. Żel Selfie Project jest tak lekki, a zarazem tak skuteczny, że może go stosować osoba posiadająca naprawdę wrażliwą skórę, bez obaw przed wysuszeniem oraz zaczerwienieniem. W dodatku produkt posiada łagodny, odświeżający zapach. Zauważyłam, że nie tylko ja go pokochałam ale również mój Mąż. Śmiało można go wrzucić do kategorii dermokosmetyków, gdyż jest przeznaczony do do pielęgnacji skóry problemowej.Samo opakowanie minimalistyczne oraz nowoczesne. Butla jest prosta, przezroczysta co pozwala kontrolować ilość żelu w opakowaniu. Nazwa marki również świetna, na pewno nie przejdą obok niej obojętnie selfiemaniacy. No i cena rewelacyjna za 250 ml opakowanie zapłacimy jeynie 13,99 zł. Polecam najlepszy produkt ever!



Pojemność; 250 ml
Cena: 13,99 zł
Dostępność: Tylko drogerie Rossmann



Prawda, że interesujący produkt? Kto ma na niego ochotę?


pozdrawiam ciepło




15 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ich produkt do twarzy typu 3 w 1, ale na ten też zwrócę uwagę, jak pokaże w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię produktów 3w1, 8w1 itd. Zazwyczaj są to buble. Ale kto wie może w tym przypadku będzie inaczej.

      Usuń
    2. Uzywam tego produktu i polecam!!!! jedynie nie sprawdza sie jako zel do mycia twarzy ale jesli wykonasz nim peeling i zostawisz go na 15 minut cera bedzie wygladala super!

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie ich produkt do twarzy typu 3 w 1, ale na ten też zwrócę uwagę, jak pokaże w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam cery trądzikowej, ale wrażliwą mam skóre, więc coś dla mnie, a ogólnie to nie widziałam tej firmy. obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obs. Firma Selfie Project to nowość na rynku.

      Usuń
  4. Ciekawie się zapowiada, zwłaszcza składniki.. Chętnie wypróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Produkty Selfie Project powinny być dostępne za niedługo.

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  5. Zaciekawiłaś mnie :) Na pewno warto mu się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene w składzie... Szkodliwe i uczulające składniki. Ma beznadziejny skład.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzis kupiłam i pierwszy raz mnie cos uczuliło! Ostrzegam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzis kupiłam i pierwszy raz mnie cos uczuliło! Ostrzegam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też uczuliło(kupiłam ten żel jakoś zimą) i ostatnio sprzątając w szafce łazienkowej zauważyłam,że żel zmienił kolor na pomarańczowy

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger