środa, 28 grudnia 2016

GRUDNIOWA PACZKA Z PROGRAMU NOWOŚCI ROSSMANN

Hej

Dzisiaj jak co miesiąc chcę przedstawić Wam zawartość grudniowej paczki nowości z programu Rossmann. Jak zwykle paczka jest bardzo urozmaicona i każdy znajdzie w niej coś dla siebie.




Zatem TADAM....tak prezentuje się zawartość


1. Lirene, Retinol D-Forte, ujędrniający krem dermo-regenerujący, 60+, 
na noc
2. Lirene, Retinol D-Forte, odmładzający krem napinający, 60+, na dzień
3. Lirene, Retinol D-Forte, odmładzający preparat do zadań specjalnych
4. David Beckham, Made of Instinct, woda toaletowa dla mężczyzn, 50 ml
5. Sally Hansen, Complete Salon Manicure, lakier do paznokci, nr 218
6. Dove, Nourishing Secrets Replenishing Ritual, krem do ciała, nawilżający
7. Schauma, Nature Moments, szampon do włosów słabych i delikatnych, ekstrakt z miodu
8. Kneipp, Tajemnica piękna, olejek do ciała, nawilżający, wygładzający
9. Mcintosh, expert, płyn do mycia kuchni, urządzeń, blatów kuchennych, ceramiki, glazury

Na koniec tradycyjnie zapytam, który produkt Was najbardziej ciekawi?
Piszcie, a ja dla Was je zrecenzuję. 

15 komentarzy:

  1. Hmmm mnie chyba najbardziej ciekawi produkt marki Dove :) Swietny blog ! Pozdrawiam i zapraszam - https://ituciemam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość z Was opowiedziała się za produktem Dove także wypatruj niebawem recenzji.

      Dzięki pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajna paka, ciekawi mnie olejek Kneipa 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten olejek najbardziej ciekawi ;)

      Usuń
    2. Kneipp ma kosmetyki godne uwagi :D Też je uwielbiam :D

      Usuń
  3. Ciekawa paczka, krem Dove chyba najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem do ciała Dove wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie :) Recenzja już niebawem :)

      Usuń
  5. O zupełnie inna paka niż moja :) Fajnie, że masz zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj żałuj bo zapach naprawdę ekstra :D

      Usuń
  6. Nawet fajna paczka, najbardziej ciekawi mnie produkt Dove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że będzie hitem tej paczki :D

      Usuń
  7. Preparat do zadań specjalnych z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że on jest przeznaczony dla cery dojrzałej 60+ więc ja go raczej używać nie będę :P

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger