niedziela, 11 grudnia 2016

LADY SPEED STICK, FRESH & ESSENCE COOL FANTASY 48H OCHRONA?

Cześć !

Dzisiaj zaplanowałam dla Was post z kolejną nowością, która już za chwilę pojawi się na Rossmanoowskich półkach. Mowa o antyperspirancie w sztyfcie Lady Speed Stick, Fresh & Essence Cool Fantasy. Producent zapewnia o 48 H ochronie. Ciekawi? Zatem zapraszam.

Producent:
Antyperspirant Lady Speed Stick Fresh&Essence Cool Fantasy zapewnia 48 godzinną ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem oraz wyjątkową woń inspirowaną kwiatem kwitnącej wiśni.



Skład:
Elaeis Guineensis Kernel Oil, Stearyl Alcohol, Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY, Cyclomethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, PPG-14 Butyl Ether, Hydrogenated Castor Oil, Hydrogenated Soybean Oil, PEG-8 Distearate, Parfum, Behenyl Alcohol, Citric Acid, Pentaerithrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Limonene, Linalool

Moja opinia:

Nigdy wcześniej nie miałam styczności z antyperspirantami tej marki.
Nawet jak dotąd nie zwracałam na nie większej uwagi. 
Nie wiem być może był to wynik tego że znak firmowy nie jest za bardzo popularny wśród blogerek oraz nie jest wystarczająco wypromowany w mediach
w porównaniu do innych marek. Ale jak to mówią dobre produkty nie potrzebują reklamy :P Jak będzie w tym przypadku?




Produkt jak widać na załączonym zdjęciu wygląda słodko i sympatycznie. 
Po zdjęciu nakrętki produkt zabezpieczony jest dodatkową plastikową zawleczką, a mechanizm wysuwania sztyftu działa bez zarzutu. 
Konsystencja sztyftu wygląda jak zwarty, uformowany puder, który podczas nakładania na skórę nie kruszy się oraz nie obsypuje. 
Ponad to nie zostawia białych nalotów pod pachami i co najważniejsze nie brudzi ubrań. Co jest wybawieniem dla osób, które uwielbiają nosić czerń. Antyperspirant miałam okazję stosować również zaraz po depilacji i jakież było moje zdziwienie, że nie podrażnił mojej skóry. Wręcz przeciwnie miałam wrażenie, że zadbał o jej pielęgnację. 


Zapach bardzo przyjemny, klimatyczny, który z dużą przewagą nuty wiśniowej, który przenosi nas do klimatów kraju kwitnącej wiśni. 

Antyperspirant zdobył moje serce nie tylko zapachem, konsystencją ale tym co najważniejsze w tego typu produktach czyli całodniową ochroną. 
Producent mówi tutaj o 48 godzinach co jest lekką przesadą bo po co komuś taka ochrona skoro doba i tak trwa 24 godziny. 
Śmiało mogę rzec, że antyperspirant Lady Speed Stick, Fresh Essence Cool Fantasy sprawdza się w stresowych sytuacjach przez cały dzień nie uprzykrzając nam życia nie przyjemnym zapachem oraz mokrymi i nieestetycznymi plamami. Osobiście produktem jestem zachwycona i na pewno wymienię swój stary antyperspirant, który uważałam za całkiem dobry na Lady Seed Stick. Polecam, gdyż produkt jest na prawdę godny uwagi.

Pojemność: 45 g
Cena: Jeszcze nie znana
Dostępność: Wkrótce w drogeriach Rossmann

Czy któraś z Was w swoim życiu miała okazję stosować antyperspirant marki Lady Speed Stick? Jeśli tak to podzielcie się swoimi odczuciami.

pozdrawiam i miłego wieczory życzę


9 komentarzy:

  1. Będę na niego polować, bo mam inny z tej firmy i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej firmy i byłam zadowolona :) chyba go kupie, bo spodobał mi się jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się teraz kupować te antyperspiranty które nie mają w składzie aluminium ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem fanką Lady Speed Stick, ale tych żelowych. To jedne z niewielu dezodorantów, które oprócz tego, że mnie nie uczulają, to jeszcze dają długotrwały efekt świeżości. Z chęcią wypróbuję i ten zapach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam antyperspirantu tej firmy, muszę znowu się skusić, bo lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za antypespirantami w sztyfice, ale z tej firmy nigdy żadnego nie miałam więc chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywam tych antyperspirantow juz dobre 10 lat i jak dla mnie sa bezkonkurencyjne :) Koniecznie musze sie zapoznac z ta nowoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wersje żelowe, czasami sięgam po nie jak dorwę je na promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go nigdy, staram się ostatnio unikać w składzie aluminium <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger