poniedziałek, 5 grudnia 2016

My Christmas wish list !

Hej

Waszej rodzinie też już udzieliła się atmosfera nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia?
Bo moim ewidentnie tak, gdyż przez cały weekend wypytywali mnie co bym chciała znaleźć pod choinką, a ja z racji tego, że nie w głowie mi jeszcze święta i szał zakupów z tym związanych powiedziałam im, że przez weekend się zastanowię.




I tak  w końcu mnie nakręcili, że niedzielną, wieczorną porą miałam chwilę aby pomyśleć i poszperać w internecie i poszukać parę rzeczy, które by mnie bardzo ucieszyły.
I w taki o to sposób wyszła z tego całkiem fajna wish lista :)
Nie mogło w niej zabraknąć:

  • Kobiecego i zmysłowego ciuszka, w tym przypadku padło na piżamę bieliźnianą Oysho. 
  • Literatury faktu Marie-Morgane Le Moël- Cała prawda o Francuzkach.
  • Błyskotek-srebrne kolczyki z czarnymi misiami Tous.
  • Oraz to co blogerki lubią najbardziej czyli fantastycznie pachnący wosk  Yankee Candle.

Drodzy Rodzice, Mężu oraz Bracie nic więcej do szczęścia nie potrzebuję ;)

Jak Wasze wish listy? Robią się powoli? Pochwalcie co chcielibyście znleźć pod choinką?

pozdrawiam

27 komentarzy:

  1. No fajne rzeczy sobie zażyczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wosk również bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię. Zapach ma niesamowity :D

      Usuń
  3. Wosk chętnie sama bym chciała, mam wrażenie że mają go już wszyscy prócz mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać nie wszyscy hehe.To życzę Ci aby znalazał się pod Twoją choinką :)

      Usuń
  4. Oj ten wosk sama bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba pisać list do Mikołaja lub Gwiazdki :)

      Usuń
  5. Ja mam takie marzenie aby uzbierać na remont i iść na swoje "śmieci" :) a z takich bardziej rzeczowych to w sumie jakiś sweterek przydałby się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłych swterków nigdy za wiele :D To życzę aby jak najszybciej Twoje marzenia się spełniły:)

      Usuń
  6. O tak na wosk sama bym sie skusiła :D ja to bym chciała na święta bon na sesje zdjęciowa ciążowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki przypadku koniecznie sesja byłaby wskazana :D

      Usuń
  7. Ciekawa lista :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie wiem co chcę, w zasadzie nic poza lepszej klasy samochodem, jednak o to już sama zadbam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem 😜 My sobie sprawiamy nową wypasioną furkę na nowy rok 😁 Już odliczamy dni. Tobie takze życzę aby do zakupu auta bylo bliżej niż dalej 😁

      Usuń
    2. Dzięki! Będzie niestety dalej (może się uda w 2017, może 2018), bo po 1) zbieram sama, tak samo jak na pierwsze z resztą, a po 2) z moim Chevroletkiem nie będę się umiała rozstać - kocham ten samochód jak dziecko i nic nie poradzę, że się tak przywiązałam :( Ale korci mnie podniesienie klasy auta w związku z lepszymi zarobkami i to w zasadzie jedyny powód (konsumpcjonizm - wiem) ;)

      Usuń
    3. To jest uzasadnione i jak najbardziej zrozumiałe 😊 Po to w końcu pracujemy i zarabiamy aby cos w zyciu z tego miec i sie ty cieszyć 😁

      Usuń
  9. Bardzo fajne rzeczy, ja sama nie wiem co bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam. Internet mi pomógł :P Zajrzyj tam, poszperaj, a na pewno coś Ci wpadnie do głowy ;p

      Usuń
  10. Świeczką YC bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeczek nigdy nie za wiele ;) A tak to generalnie chyba nie wiem konkretnie co bym chciała dostać ;) Chyba większą frajdę mam z robienia prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta lista prezentów :) Oby wszystkie się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger