sobota, 3 grudnia 2016

TOTALNE MATOWE WYKOŃCZENIE MAKIJAŻU MOŻLIWE? TYLKO Z SYPKIM PUDREM RYŻOWYM TOTAL MATT EFFECT WIBO. NOWOŚĆ.

Cześć

Za dwa miesiące gdy będziecie przechadzać się po drogeriach Rossmann w szafach kosmetycznych WIBO znajdziecie absolutną nowość SYPKI PUDER RYŻOWY TOTAL MATT EFFECT. 
Dzięki uprzejmości drogerii Rossmann od 2 tygodni testuję ten produkt, dlatego uważam, że to właściwy moment aby móc wreszcie  o nim napisać coś więcej.

Jestem posiadaczką skóry mieszanej i jak każdy posiadacz tego typu skóry miewa dni, w których twarz paradoksalnie się świeci dlatego wtedy potrzebuję silnie matujących kosmetyków. Dlatego kiedy otrzymałam sypki puder ryżowy od Wibo bardzo się ucieszyłam. 


Z sypkimi pudrami od Wibo miałam już kiedyś styczność. Swojego czasu zachwycałam się pudrem FIXING POWDER lecz niestety w okresie letnim w ogóle się nie sprawdził i miałam wrażenie, że moja skóra się do niego przyzwyczaiła i efekt już nie był taki jak na początku. 

Jak jest w przypadku Rise Powder Total Matt Effect?

Producent:


Wibo, Rice Powder Total Matt Effect, puder sypki, idealnie matuje cerę, znacznie wydłuża trwałość makijażu. Transparentny, nadający się do każdego rodzaju cery.




Skład:

Oryza Sativa Starch, Magnesium Stearate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol.

Moja opinia:

Puder podobnie jak jego poprzednicy znajduję się w okrągłym, plastikowym pojemniku. Zakrętka posiada piękny perłowy, lustrzany kolor, a po jej odkręceniu można zauważyć, że puder jest słabo zabezpieczony w wewnątrz. Posiada tylko przyklejoną folię, której już później nie da się ponownie przykleić. Co bardzo mnie drażni, gdyż podczas noszenia go w torebce pod zakrętką zbiera się bardzo duża ilość pudru, która wcześniej wydobyła się dziurek. Na szczęście znalazłam na to patent. W kosmetyczce wywęszyłam świeżą, nie używaną gąbeczkę, którą włożyłam pod zakrętkę i od tego momentu problem całkowicie znikł. Wam też radzę tak zrobić gdy zdecydujecie się na zakup tego produktu. 






Puder jest nieprawdopodobnie lekki, delikatnie pachnie, nałożony na początku sprawia, że skóra wygląda trochę blado ale po kilku minutach stapia się ze skórą i staje się niewidoczny. Osobiście używam go na matujący podkład Mary Kay, z którym rewelacyjnie współgra. Produkt moim zdaniem jest rewelacyjny, gdyż nie tylko idealnie matuje naszą skórę przez CAŁY DZIEŃ  ale również wydłuża trwałość makijażu. Dosłownie ! Przez cały okres bycia w pracy ani razu moja skóra nie straciła matowego wykończenia, a makijaż nie wymagał żadnej poprawy. Na skórze wygląda bardzo lekko aczkolwiek ma skłonności do podkreślania suchych skórek. Kolejną jego zaletą jest to, że nie ma tendencji do zapychania porów. Nie wiem jak puder będzie zachowywał się latem ale mam nadzieję, że równie świetnie jak teraz. Moim zdaniem jest to na prawdę wysokiej jakości produkt w dobrej cenie. Cieszę się, że Polska firma wyprodukowała tak dobrej jakości kosmetyk. Brawo Wibo! Jak dla mnie jest to jednak z najlepszych drogeryjnych pudrów, które miałam dotychczas okazje stosować! Serio!

Dostępność: Rossmann luty 2017 r
Cena: Na razie nieznana
Pojemność: 5.5 g

Zaskoczeni? Wypróbujecie?


pozdrawiam 



19 komentarzy:

  1. ja teraz jestem suchy na wiór i potrzebuje efektu glow ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt glow w moim przypadku tylko z podkładem Rimmel Wake me up :D

      Usuń
  2. Kurde, zamawiałam zawsze ten z Ecocery, ale sama przesyłka się nie opłacała. Może znajdę gdzieś ten w swojej zadupiałej mieścince :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim ale nigdy nie używałam. Szukaj, szukaj ale dopiero w lutym bo wtedy wchodzi do sprzedaży.

      Usuń
  3. Mam nadzieję,że uda mi się go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wibo ostatnio zaskakuje mnie fajnymi produktami, o tym słyszałam choć na razie kończę puder Ecocery. Ten na pewno będzie kolejny w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Podobnie jak Bielenda:D Polskie marki stają się coraz lepsze :D

      Usuń
  5. puder ryżowy z ecocery był swego czasu hitem kosmetycznym, ale widzę, że teraz ten z Rosska zaczyna nim być, mimo, że nie zawitał jeszcze na stałe w drogeriach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawita, zawita. Ale dopiero w miesiącu lutym :)

      Usuń
  6. pudry ryżowy w takiej formie bardzo lubię, mam z ecocery fixer ryżowy i jestem z niego zadowolona, a jestem ciekawa tego z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz to ja jestem bardzo ciekawa tego z Ecocery :p

      Usuń
  7. Czekam na ten produkt z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jeszcze troszkę to potrwa. Ale czas szybko zleci :)

      Usuń
  8. Czekałam na recenzję i bardzo cieszy mnie, że jest pozytywna :) Jak tylko puder pojawi się w sprzedaży pobiegnę do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Produkt na prawdę godny uwagi :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  10. Lubię produkty z Wibo, jakoś wcześniej ten puder nie przykuł mojej uwagi ;) Będę musiała wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger