sobota, 18 marca 2017

L'biotica BIOVAX Caviar- OleoKrem,oleje indyjskie.

Hej 


Jakiś czas temu  dzięki uprzejmości portalu ONLY YOU otrzymałam do testów odżywczy OleoKrem do włosów  Biovax Caviar marki L'biotica, z luksusowymi olejami indyjskimi. Już samo to, że trafiła do mnie linia indyjska wywołało we mnie ogromną euforię. Czy ta euforia pozostała po teście dowiecie się już za chwilkę ;)



Producent:

Oleo-Krem zawiera w sobie indyjskie oleje Moringa i Tamanu. Wykazują one działanie silnie nawilżające, oraz są skuteczne w ujarzmianiu suchych i puszących się włosów. Zawarty w OleoKremie kawior chroni włosy przed utratą koloru, regeneruje je, oraz zachowuje ich młodość. Lekka formuła nie obciąża pasm, dzięki czemu produkt jest odpowiedni do stosowania w codziennej pielęgnacji. Można go nakładać zarówno na włosy suche jak i mokre. Dodatkowo charakteryzuje się przyjemnym, oryginalnym zapachem




Moja opinia:


Produkt znajduje się w wysokiej, dość szczupłej tubie, a jego wygląd zewnętrzny został w bardzo przemyślany sposób zaprojektowany. Pierwsza połowa tuby jest koloru czarnego, i zapewne symbolizuje ekstrakt z kawioru natomiast druga jej część została pozłocona i symbolizuje luksusowe olejki.
Konsystencja produktu kremowa o bardzo orientalnym, delikatnym i słodkawym zapachu. Krem zawsze stosuję na wilgotne włosy choć zdarza mi się również w ciągu dnia musnąć nim końcówki. Produkt uważam za wydajny i już bardzo niewielka ilość produktu wystarcza aby pokryć nim całą długość włosów. Oczywiście warto znać w tym umiar, aby nie otrzymać odwrotnego efektu, niż ten którego oczekujemy. Największym plusem owego kremu z pewnością jet to, że nie posiada w składzie alkoholu, parabenów i silikonów co mnie akurat bardzo cieszy, gdyż moje włosy są bardzo wysuszone i nie wytrzymałyby kolejnej już raczej- śmiertelnej dla nich dawki :P Po wyschnięciu włosy bardzo ładnie się układają, są miękkie i wyglądają na zdrowe i cudownie pachną. Produkt nie obciążył włosów lecz troszkę je ujarzmił. Prawdę pisząc liczyłam na większe ich poskromienie ale ogólnie efekt jest zadowalający. 

Ktoś stosował? I ma podobne odczucia?

pozdrawiam miłego wieczoru życzę.


4 komentarze:

  1. Nie miałam i nie znam, ale kiedyś być może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również go mam i mam podobne odczucia do Twoich, choć mi nie bardzo spodobał się zapach, ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam podobny produkt z innej firmy i myślałam że się nie sprawdzi :) teraz jestem przekonana bardziej do pielęgnacji włosów w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię ten oleokrem. Podoba mi się właśnie to ujarzmienie włosów, jego konsystencja i to jaki jest wydajny. Jak dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger