środa, 1 marca 2017

Lutowe pudełko NOWOSCI Rossmann.

Hej

Już od jakiegoś tygodnia mam okazję testować nowości Rossmann, które w przyszłym miesiącu pojawią się w drogerii. Jest w śród nich kilka perełek, które zdążyłam już bardzo polubić. Ciekawi jak prezentuje się zawartość? Myślę, że tak. 


A więc o to one:



1. Bruno Banani, Woman's Best, Woda toaletowa dla kobiet.
2. Wilkinson Sword, Hydro Silk, systemowa maszynka do golenia damska.
3. Garnier, Aqua Bomb, nawilżająca mgiełka ochronna do twarzy.
4. Gliss Kur, Ultimate Repair, fluid na rozdwajające się końcówki
5. Michel Mercier, Natural Wood, profesjonalna szczotka do włosów grubych.
6. Isana, Almond Dream, krem i maska do rąk 2w1 z olejkiem migdałowym i masłem shea.
7. Nivea, Creme Oil Pearls Ylang Ylang, kremowy żel pod prysznic, pielęgnujący, nawilżający, olejek arganowy
8.  Miya Cosmetics, MyWONDERBALM, regenerująco-odżwyczy krem do twarzy z masłem shea, Call me later.
9. Kolastyna, Luxury Bronze, samoopalacz w kremie, jasna karnacja.
10. Rimmel Oh My Gloss Oil Tint, błyszczyk do ust, nr 200

Piszcie kochani, który produkt chcielibyście wziąć na tapetę !



pozdrawiam.














10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa mgiełki do twarzy Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie mgiełka Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy jestem tej mgiełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie interesują kremy Miya od dawna mam na nie chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, mgiełka wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa maski do rąk :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam produkty z isany - szczególnie te do rąk bo mam alergię i ciągle zmagam się z mega szorstką i popękaną skórą

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger