wtorek, 21 marca 2017

Miya Cosmetics, myWONDERBALM, regenerująco-odżywczy krem do twarzy z masłem shea, Call Me Later

Hej

Myślę, że większość z Was kremy Miya Cosmetics  miała okazje poznać lub zobaczyć  na różnego typu portalach społecznościowych. Przyznam, że też im się długo przypatrywałam i miałam na nie ogromną ochotę ale z racji tego, że ostatnio nie mam czasu i rzadko bywam w centrach handlowych to nie było okazji ich kupić i w sumie dobrze się stało, gdyż parę tygodni temu otrzymałam jednej z nich do testowania :)
I właśnie dzisiejszy post o jednym z nich, a dokładniej o  Miya Cosmetics, myWONDERBALM, regenerująco-odżywczy krem do twarzy z masłem shea, Call Me Later.
Miłego czytania :)


Producent:
myWONDERBALM to wyjątkowy krem, w którym znajdziesz to, co najważniejsze dla Ciebie i Twojej skóry. Regeneruje i odżywia. Nawilża i wygładza. Poprawia jędrność. Masło shea o właściwościach regenerujących wpływa na zwiększenie nawilżenia, jędrności i sprężystości skóry. Olejki jojoba i sojowy, witamina E i prowitamina B5 wygładzają i odżywiają skórę, chroniąc ją przed wysuszeniem. Bez parabenów, silikonów, olejów mineralnych, parafiny, PEG-ów, sztucznych barwników oraz glikolu propylenowego. Dzięki lekkiej, kremowej formule QuickAbsorb szybko się wchłania i doskonale nadaje się pod makijaż, sprawdzi się zawsze i wszędzie. Nawet w biegu. Pokochasz jego delikatny zapach, przyjemne otulenie Twojej skóry i chwilę regeneracji tylko dla siebie.

Skład:
Aqua (Water), Propylheptyl Caprylate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetyl Alcohol, Glycerin, Decyl Oleate, Panthenol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Phenoxyethanol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil Unsaponifiables, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Sodium Phytate, Alkohol, Parfum (Fragrance).





Moja opinia:

Jak wspominałam we wstępie od dłuższego czasu miałam ochotę wypróbować krem do twarzy Miya cosmetics, gdyż zauważyłam, że zrobił się koło niego wielki szum, na różnego typu portalach społecznościowych. Podeszłam do niego z dystansem zwłaszcza gdy zobaczyłam, że krem posiada bardzo gęstą konsystencję. Natychmiast pomyślałam, że będzie ciężki dla mojej cery. Nic bardziej mylnego. Produkt okazał się bardzo lekki, szybko się wchłonął nie pozostawiając żadnego, tłustego filmu. Ponad to krem posiada zapach bardzo lekki wręcz praktycznie niewyczuwalny. Kremik jest bardzo praktyczny i uniwersalny, używam go na skórę pod oczy, na oczy, oraz na całe ciało. Produkt nie szczypie, nie zatyka porów, ma wszystko to czego moja skóra potrzebuje czyli dobroczynne składniki bez dodatku barwników, slsów, parabenów, parafiny itd. Systematyczne stosowanie sprawia, że skóra jest jędrna, odżywiona, nawilżona i promienna. Z racji tego, że krem posiada fenomenalny skład nie zawahałam się ani przez chwilę aby nakremować nim mojego 6 letniego szkraba. To zdecydowanie idealny i bezpieczny produkt dla całej rodziny. Myślę. że nic więcej nie trzeba  o nim pisać bo naprawdę jest rewelacyjny. Fakt, że jest za lekki i ma za bardzo naturalny skład aby zniwelował zmarszczki dlatego dedykowałabym go kobietom mieszczącym  się w przedziale wiekowym od 16-34 lat. 

Kto z Was już używał kremiki Miya?

Pozdrawiam ciepło.

5 komentarzy:

  1. Nie miałam, kuszą mnie od dawna i cieszę się że będą łatwo dostępne w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kremach Miya czytałam wiele bardzo pochlebnych opinii, ale niestety nie miałam jeszcze okazji ich poznać. Chyba najbardziej kusi mnie wersja kokosowa, ale prezentowany przez Ciebie myWONDERBALM też wydaje się być wart uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłby się sprawdzić u mnie. Ja wzięłam się za testowanie serum marki Liqpharm. Na razie jestem zadowolona. Kremy Miya też miałam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go oraz wersję z olejkiem kokosowym, ale jeszcze nie wypróbowałam tych kremów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger