środa, 29 marca 2017

ROSEWHOLESALE.COM WSPÓŁPRACA. SUKIENKA, SPINKA, KATANKA. WRAŻENIA.

Hej


Jakiś czas temu przesympatyczna babeczka, która reprezentuje internetowy sklep ROSEWHOLESALE  zaproponowała mi współpracę,w której mogłam zamówić wybrane przez siebie rzeczy do kwoty 40$. 
TYM poście przedstawiałam Wam swoją wishlistę, natomiast dzisiaj chcę się podzielić z Wami moimi wrażeniami na temat otrzymanych rzeczy. 



Na pierwszy strzał idzie JEANSOWA KATANKA


Katanka wykonana jest z dość dobrego materiału, posiada liczne przetarcia, dżety przy ramionach oraz srebrne czaszki przy przednich kieszeniach. Właściwie to nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Jest całkowicie zgodna z opisem, który widnieje na rosewholesale.com. Rozmiar S też nie jest ani zawyżony ani zaniżony.
http://www.rosewholesale.com/cheap-online/apparel-c1/?lkid=370748 


KORONKOWA SUKIENKA




Do sukienki mam kilka zastrzeżeń. Po pierwsze jak na rozmiar S uważam, że jest na mnie troszkę za duża. Po drugie na zdjęciu zamieszczonym w sklepie internetowym rękawy u modelki nie są, aż tak bufiaste jak u mnie i bardziej przylega do ciała. Sukienka wykonana jest całkiem przyjemnego materiału, który niestety ma tendencję do gniecenia się. Jak Wam się podoba?

http://www.rosewholesale.com/cheap-online/apparel-c1/?lkid=370748 


SPINKA Z MOTYWEM KOTA


Spinka niestety nie spełniła swojej funkcji. Nie da się nią zebrać większej ilości włosów, gdyż posiada bardzo słaby mechanizm, który się odpina ale wykonana jest całkiem przyzwoicie. 
http://www.rosewholesale.com/cheap-online/apparel-c1/?lkid=370748 


ZESTAW PĘDZLI DO MAKIJAŻU

Niestety nie dotarł do mnie. Być może jest jeszcze gdzieś w drodze i kiedyś do mnie dotrze :P



Fakt jest taki, że sklep posiada bardzo bogaty asortyment i można w nim znaleźć pewne perełki jak chociażby wybrana przeze mnie katana. Ale jak widać są też, rzeczy, które nie do końca w rzeczywistości wyglądają jak 
na zdjęciu przedstawiającym daną ofertę. Zresztą wszędzie można się naciąć. Nie ma to jak robić zakupy w sklepach stacjonarnych. Nie mniej jednak sklep kusi ceną i nawet dość szybką dostawą 2-3 tyg.

Co myślicie o produktach, które zamówiłam?

Zainteresowanych zapraszam na stronę facebookową ROSEWHOLESALE.

pozdrawiam 



7 komentarzy:

  1. Spinka wygląda fajnie, tylko szkoda że nie zbiera większej ilości włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości. Najbardziej spodobała mi się kamizelka jeansowa! Będzie świetnym dodatkiem do letnich sukienek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna spineczka!
    Extra ciuszki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka śmieszna ta spineczka, ale bardzo ładnie wygląda ;).

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka jest czadowa- ajćććć uwielbiam takie podarciuchy z dżetami :D
    ma charakter i taki nieco grunge'owy styl :D

    pędzli też jestem ciekawa, zwlaszcza że sama planuję sobie zamówić, ale myślę że one dojdą do Ciebie za chwilę, oni tak lubią na raty wysylać :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka super :) ładnie ci w tej sukience ślicznaś :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger