środa, 21 czerwca 2017

DERMAPLUS Szampon do włosów z ekstraktem z jagody Goji.


Od dawna dzięki zaprzyjaźnionej fryzjerce do pielęgnacji włosów wybieram profesjonalne, włoskie kosmetyki. Dlatego bardzo ucieszyłam się na wiadomość, którą otrzymałam z portalu Ambasadorka Kosmetyczna,  że dostałam się do kampanii, w której był do przetestowania szampon włoskiej ekskluzywnej marki DermaPlus. Uśmiech był na tyle uzasadniony. gdyż do włoskich marek mam duże zaufanie, ponieważ zawsze fajnie się sprawdzały, a jak będzie w tym przypadku o tym już za chwilę .


Od producenta:
Szampon do włosów z ekstraktem z goji marki Derma Plus delikatnie i skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Reguluje gospodarkę hydrolipidową naskórka, jednocześnie go odżywia, nawilża, odświeża i rewitalizuje. Kosmetyk polecany do pielęgnacji włosów każdego rodzaju oraz skóry głowy szczególnie z tendencją do podrażnień. Receptura szamponu została wzbogacona w wyciąg z kwiatów nagietka oraz oliwę z oliwek, dzięki czemu działa kojąco i zmiękcza.
Dodaje energii, poprawia kondycję i wzmacnia skórę głowy oraz pobudza krążenie krwi i łagodzi podrażnienia. Pozostawia wypielęgnowane, mocne, zdrowe i udekorowane blaskiem włosy.
Szampon z ekstraktem z goji marki Derma Plus nie zawiera substancji ropopochodnych, GMO, SLS, barwników, parabenów, alergenów i formaldehydu.


Moja opinia:

Wizualnie produkt nie jest za bardzo atrakcyjny. Opakowanie jest proste, a  etykieta ograniczona do minimum. Jednakże podoba mi się forma podania. Sami musicie przyznać, że tuba w tego typu produktach jest bardzo praktyczna i ułatwia życie. Szampon posiada bardzo delikatny i naturalny zapach, a konsystencja nieco trochę mnie zadziwiła swoją galaretowatością. Jak się domyślacie jest to mały problem, gdyż automatycznie wydajność szamponu spadła. W opisie produktu na pewno zwróciliście uwagę na brak w składzie substancji ropopochodnych, GMO, SLS, barwników, parabenów, alergenów, niklu oraz formaldehydu co brzmi cudownie prawda? Ale niestety w użytkowaniu tak atrakcyjnego produktu zaczynają się schody m.in. takie: szampon bardzo źle się pieni, a w dodatku bardzo ale to bardzo plącze włosy ! Uwaga używanie go bez odżywki może doprowadzić do białej gorączki ! Żeby nie było, że szampon posiada same wady o nie ! Wiadomo, jak to w naturze musi być równowaga dlatego pomimo wcześniejszych niesnacek nasze włosy dzięki atrakcyjnemu składowi dostają solidną dawkę aminokwasów oraz witamin, a dzięki składnikom aktywnym tj. nagietek i oliwa z oliwek nasze włosy są odżywione, miękkie, lśniące, a skóra głowy ukojona bez żadnych podrażnień. Szampon idealny dla osób, które zmagają się wrażliwą skórą głowy. Firma DermaPlus nie tylko dba o to aby aktywneskładniki były zebrane z upraw ekologicznych ale również o dobro zwierząt, gdyż ich produkty nie są testowane na zwierzętach. Cena szamponu to 16,99 zł za 250 ml. Musicie przyznać, że jest całkiem atrakcyjna. 


Są tutaj zwolennicy takich produktów? Jestem pewna, że tak. Miłego dnia



7 komentarzy:

  1. Kurczę bardzo nie lubię szamponów które plączą włosy, ponieważ moje włosy same z siebie się plączą więc taki szampon to dla koniec świata! ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat w tej samej akcji otrzymałam do testów olejek do ciała który recenzowałam na swoim blogu.
    Szmpon nie byłby dla mnie. Mam gęste włosy i dość zniszczone a naturalne szampony które słabo się pienią tylko plączą moje włosy i ze łzami w oczach męczę się godzinami, żeby je rozczesać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie mogłabym go używać ;) plącze włosy, słabo się pieni.. a też nie zawsze mam ochotę na odżywki.. więc odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takiego nie miałam, ale chociaż opakowanie jak na szampon jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje cialo, cera i wlosy nie do konca lubia sie z produktami ktore w wiekszosci opieraja sie na naturalnych skladnikach, po ten szampon akurat nie siegne, bo znalazlam juz swojego Swietego Graala w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby szampon miał w składzie SLS, to pieniłby się obficie. Niemniej to kosmetyk naturalny, nie mam SLS tak więc pieni się słabiej. Coś za coś. Mnie to kompletnie nie przeszkadza. Szampon wart każdej wydanej złotówki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger