czwartek, 29 grudnia 2016

Rosewholesale.com współpraca. Moja wishlista.

Hej Robaczki

Jeszcze przed świętami dostałam możliwość współpracy z jednym z miedzynarodowych sklepów internetowych, który posiada w swoim asortymencie przeróżne rzeczy, zaczynając od akcesoriów do makijażu  kończąc na ubraniach. Przedstawicielka sklepu rosewholesale zaproponowała, że mogę stworzyć swoją wishlistę na kwotę niebagatela 40$. 
Zainteresowanych zapraszam na stronę facebookową Rosewholesale https://www.facebook.com/rosewhs/


O to co przykuło moją największą uwagę:



Wishlist: Rosewholesale.com

1.



Lejąca sukienka z długim rękawem z koronką w moim ulubionym granatowym kolorze. 
Idealna na co dzień ale również świetnie sprawdzi się na bardziej oficjalne wyjścia.


2. 



Z racji tego, że jestem kociarą i kocham koty zdecydowałam się na przeuroczą spinkę z wizerunkiem kociaka. Jak Wam się podoba? Prawda, że śliczna?

3.



Kolejny mój typ to denimowa kamizelka, której dotychczas brakowało w mojej szafie. 


4.



Z racji tego, że od 6 lat imprezy weselne minie kochają, a  w przyszłym roku szykują się kolejne dlatego padło na eleganckie i delikatne kolczyki z motywem kwiatów.


5.


Gdybym nie wybrała coś związanego z makijażem nie byłabym sobą dlatego zauroczył mnie ten piękny zestaw pędzelków do makijażu wykonany z syntetycznych włosów.



Jak tylko otrzymam wybrane przez siebie produkty od razu dam Wam znać czy jakość jest godna zachodu. 
Czy ktoś z Was zna ten sklep? Jeśli tak to jakie wrażenie na Was zrobił? 
Jaki produkt najbardziej Wam się spodobał?

pozdrawiam






7 komentarzy:

  1. Fajne mają tam rzeczy :)
    Kamizelka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki z motywem kwiatów są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kamizelka! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza sukienka jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spineczka i kamizelka wygladaja ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabyś podać ich e-mail? Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger